<-PostCategory-> // 18:15 - چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:,

برای حمایت از ما به a8inha سر بزنید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:11 - یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,

محکومیت نارنجی

 سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی اس 3 خود را معرفی کرده است اما دنیای تکنولوژی از حرکت باز نمی‌ایستد و همانطور که شاهد بودیم در همین فرصت کمی که از معرفی گلکسی اس 3 گذشت شاهد حضور تکنولوژی‌های جدیدی بسیار زیادی بودیم بنابریان شاید زیاد بی دلیل هم نباشد ککه سامسونگ برای باقی ماندن در این گوشی رقابت بخواهد زودتر از موعد گلکسی اس 4 خود را معرفی کند.

 

به گزارش جی اس ام شایعات هر روز در مورد این گوشی نسل چهارم کهکشانی‌ها داغتر می‌شود، ما برای شما تمام این شایعات را در اینجا جمع کردیم که به احتمال خیلی قوی احتمال تبدیل شدن این شایعات به واقعیت وجود دارد:

 

1 – گوشی بعدی گلکسی به صفحه نمایش 1080p با کیفیت فول اچ دی مجهز خواهد بود که با توجه به معرفی گوشی‌های فول اچ دی که در این ماه اخیر شاهد آن‌ها بودیم این امر بسیار محتمل است. اما این شیشه نشکن نخواهد بود.

 

2 – صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی خواهد بود، بر طبق روالی که سامسونگ داشته است و هر نسل از گوشی‌های گلکسی آن صفحه نمایش بزرگتر از نسل قبل داشته‌اند این انر نیز بسیار محتمل است.

 

3 – دوربین گوشی 13 مگاپیکسل خواهد بود، با توجه به اینکه در دو نسل از گوشی‌های گلکسی اس یعنی گلکسی اس 3 و گلکسی اس 2 سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است بعید به نظر می‌آید که در این نسل نیز دوربین 8 مگاپیکسلی به کار برده شود.

 

4 – پردازشگر این گوشی باید یک پردازنده 4 هسته‌ای Cortex A15 خواهد بود که تنها 28 نانومتر خواهد بود و سرعتی برابر 2 گیگاهرتز را به همراه خواهد داشت.

 

5 – و در آخر اینکه به نظر می‌آید این کهکشانی نسل چهارم سامسونگ در آپریل 2013 ( فروردین 91) به بازارها عرضه شود.

 

نظر شما چیست، کدامیک از این احتمالات به واقعیت نزدیک‌تر هستند؟


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:50 - دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:,

جلبریک چیست

 جلبریک اصطلاحی است که برای شکستن محدودیت ها ios در ایفون و ایپد و ایپاد به کار میرود 

مزایای ان چیست بعد از جلبریک کردن ایفون یا ایپد یا ایپاد برنامه ای بر روی ان نصب می شود به نام سیدیا که یک برنامه همه کاره است با کمک سیدیا ما می توانیم بر روی گجتمان برنامه های پولی کرک شده را نصب کنیم می توانیم ان را فارسی کنیم 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 12:42 - دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,

بدون شرح

 شکاف بین نسلها از بین رفت
زنده باد تکنولوژی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:16 - جمعه 3 آذر 1391برچسب:,

ایا نمی توانید یک اکانت ایتونز بسازید

 شما فقط با عضویت در این بلاگ و ارسال پیام به ما می تونید به طور رایگان صاحب یک اکانت ایتونز با ایمیل دل خواه خود باشید و شما به راحتی می توانبد رمز ان را تغییر دهید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 10:35 - پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,

6 زبان دیگر

 اپل قصد اضافه کردن 6 زبان دیگر به سیری را دارد این اقدام اپل بی ربط به منشی صوتی اندروید نیست شاهد این بوده ایم که سرعت پاسخ دهی منشی صوتی اندروید بیشتر است 

عربی،دانمارکی،هلندی،فنلاندی،نروژی و سویدی زبان هایی هستند که قرار است به سیری اضافه شود و با نقشه ی ان ادغام شود


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 9:4 - پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

اپل یا گوگل کدامیک بهترند

 

 
تقریبا یک هفته ای از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل ویژه iOS می گذرد و اکنون نوبت به مقایسه آنها با هم رسیده است. سایت گیزمودو هم در اولین قدم سراغ تست سرعت این دو دستیار صوتی رفته و سیری را در برابر گوگل ویس سرچ به داخل رینگ فرستاده است. 

در مجموع کارایی هر دو برنامه به صورت عمومی قابل قبول است. البته گاهی با پاسخ های عجیب و غریب هم روبرو می شوید. مثلا در جواب درخواست اطلاعاتی درباره طوفان وحشتناک نیویورک (worst Hurricanes in New York City)، سیری به نمایش امتیازات بازی هاکی پرداخته است. یا در پاسخ به بازی بعدی تیم بیس بال جاینت، گوگل به جای جدول بازی ها، امتیازات هفته آخر بازی های World Series را نشان داد. 

اما در نهایت، سیری در رقابت با Google Voice Search کندتر و سرگردان ظاهر می شود. در تمام مدت آزمون، گوگل سریع تر پاسخ گفت، دقیق تر بود، و اگر منصفانه قضاوت کنیم، بسیار کمتر از سیری آزار دهنده بود. 

هنگامی که به دنبال موضوعی باشید که از طریق جستجو در وب باید پاسخ تان داده شود، گوگل واقعا می درخشد. همچنین سیری به تعداد کلیک بیشتری نیاز دارد تا به وی بگویید باید نتیجه را در سافاری باز کند. در حالی که اپلیکیشن گوگل با هر جستجویی، به وب هم سری می زند و همیشه سریع تر و دقیق تر است. هرچند که قابل درک است دستیار گوگلی آیفون محدودیت هایی هم داشته باشد. مثلا این اپلیکیشن به اطلاعات درون آیفون دسترسی ندارد و شما نمی توانید از آن بخواهید به ارسال پیامک یا جستجوی در دفتر تلفن بپردازد. اما به طور کلی این یک گام بزرگ و پیشرفتی قابل قبول برای گوگل و امتیاز بزرگی در این رقابت است. 
ایا سیری بهتر خواهد شد البته باید این را هم بگوییم که شرکت گوگل خود دارای موتور جستجو خودش است وبهتر می تواند در این باره پاسخ دهد


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:20 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

فروش ۳ میلیون ایپد در فروش آخر هفته اپل

 روزهای پاییزی و البته پایانی سال ۲۰۱۲ همراه است با فروش گجت‌ها و نرم‌افزارهای محبوب که هرکدام در پی اعلام آمار فروش بالای خود هستند. بعد از مایکروسافت و فروش ۴ میلیونی ویندوز ۸ در سه روز، حالا نوبت به اپل رسیده است تا آمار فروش خود را به عنوان موفقیت اعلام کند.

شرکت اپل امروز اعلام کرده است که توانسته سه میلیون از محصولات جدید خود یعنی New iPad و iPad mini را در تعطیلات آخر هفته به فروش برساند اما اعلام نکرده است که دقیقا از هرکدام چه تعدادی را به فروش رسانده است. این میزان، دو برابر تعدادی است که سال گذشته iPad نسل سوم در تعطیلات آخر هفته اولین ارائه به فروش رسیده است. باید به این نکته هم توجه داشت که اپل در حال حاضر تنها محصولات Wi-Fi خود را به فروش می‌رساند و هنوز خبری از نسخه‌های Cellular تا چند هفته آتی نیست. شاید بد نباشد بدانید که بسیاری از فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا و البته ایالت‌های مختلف آمریکا خبر از تمام شدن این سری از محصولات را داده‌اند و حتی با وجود اتفاقاتی که در پی طوفان سندی به وجود آمده یکی از فروشگاه‌های اپل در نیویورک تنها دو ساعت بعد اعلام کرده است که دیگر محصولی برای عرضه ندارد. 
زمانیکه میزان فروش نسخه‌های جدید iPhone در تعطیلات پایان هفته اولین فروش اعلام شد،‌ با اینکه مسئولین اپل در ظاهر از این میزان فروش اظهار رضایت کردند،‌ سهام اپل تا ۲ درصد سقوط داشت اما حالا با وجود اینکه هیچ کس نمی‌داند چه تعداد از محصولات جدید به فروشگاه‌ها ارسال شده است و حتی از کدام نسخه بیشتر خریداری شده،‌ سهام اپل ۱ درصد رشد داشته است که این مطمئنا خبر خوشایندی برای شرکت سیب گاز زده است. البته بسیاری از وبلاگ‌نویس‌ها و حتی خبرنگاران معتبر گزارش‌هایی از صف‌های نه چندان طولانی در مقابل فروشگاه‌های اپل می‌دادند که البته چندان معیار قابل اعتنایی نمی‌تواند باشد و البته Cnet‌ هم خبر متفاوتی از این رویداد دارد. مطمئنا باید تا چند هفته آینده صبر کرد و مجموع فروش این محصولات را به اضافه نسخه‌های Cellular‌ مشاهده کرد تا بتوان به جمع بندی درستی از این موضوع رسید. اما شاید بهترین خبر در حال حاضر برای اپل رشد سهام این شرکت باشد که در چند هفته اخیر چندان اوضاع ثابتی نداشته است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 18:36 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

استفاده از دو سیم کارت روی آیفون، با یک قاب ساده

 

ا افزایش تعداد اپراتورهای موبایل و ارائه سیم کارت های ارزان، امروزه هرکدام از ما حداقل دو یا سه سیم کارت به همراه داریم و این خود از نظر همراه داشتن گوشی و استفاده از سیم کارت ها، دردسری تازه است. البته در این میان موبایل های دو سیم کارته ارزان و گرانقیمتی هم یافت می شوند که این کار را آسان تر کرده اند. اما کسانی که نمی توانند از آیفون شان دل بکنند، چه باید بکنند؟ 

یک راه حل استفاده از گوشی دوم ارزان قیمت است. و راه حل دوم استفاده از این کیس آیفون زییا و کاربردی است. این قاب آیفون دوسیم کارته که تنها ۴۸ دلار قیمت دارد، دو سیم کارت شما را درون خود جای می دهد و شما با استفاده از کلید پشتی آن می توانید به راحتی میان سیم کارت ها جابه‌جا شوید. 

نکته جالب عدم نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آیفون است. تنها کار نصب سیم کارت درون کیس و اتصال کیس یه آیفون 4 یا 4Sتان است. با این کار دیگر لازم نیست همه جا دو گوشی موبایل را به دنبال خود بکشید و می توانید هر دو سیم کارت تان را بر روی آیفون استفاده کنید. یکی را در محیط کار روشن می کنید و دیگری را در هنگام خروج از اداره. البته ایراد کار اینجا است که دو سیم کارت همزمان روشن نیستند و در هر زمان تنها یک سیم کارت فعال خواهیم داشت.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 17:43 - شنبه 6 آبان 1391برچسب:,

دانلود بازی Rayman Jungle Run

 

بازی سرگرم کننده آیفون و آیپد Rayman Jungle Run, یکی از محبوب ترین بازی ها که نسخه اول آن چندین سال پیش و برای ps1 عرضه شده بود که طرفداران بسیاری پیدا کرد را می توانید اکنون در گجت های هوشمند آی او اسی خود داشته باشید. گرافیک بسیار بالا و جذاب، پشتیبانی از شبکه نمایش Retina، سرزمین و قدرت های خارق العاده و عجیب، موسیقی دوست داشتنی، گیم پلی روان و … را می توان مهمترین ویژگی های این بازی آی او اس دانست. این نسخه از بازی Rayman Jungle Run مانند نسخه های PC و کنسول های خانگی با موتور بازی سازی UbiArt Framework engine ساخته شده است. 

http://www.javanmobile.com/3322/game-ios-rayman-jungle-run-download/#

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 12:9 - جمعه 5 آبان 1391برچسب:,

دانلود بازی Reversion – The Escape

 در بیمارستان از خواب بیدار می‌شوید،در حالی که هیچ چیز به خاطر نمی‌آورید و نمی‌دانید که چرا در سال ۲۰۳۵ قرار دارید.ناگهان متوجه می‌شوید که زندگی شما در خطر است و باید هر چه سریع‌تر از مخمصه فرار کنید.برای مقابله با چنین موقعیتی،حاضر هستید چه کاری انجام دهید؟ این داستان بازیReversion – The Escape هست توصیه می کنم که حنما دانلو کنید فقط برای ios 

 

www.dl1.apptrackr.ir/admin1/7/universal/Reversion+The+Escape-v1.1.1553-www.AppleApps.ir.ipa


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:31 - پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,

از ما حمایت کنید

 فقط با کلیک بروی تبلیغات در زیر همین پست


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:27 - سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,

امروز رویداد مینی iPad

 ما واقعا بر این باورند که این امکان وجود دارد، اما تنها در مورد: اگر شما به نحوی از دست رفته تمام اخبار پیرامون مینی iPad در این روز، از جمله یکی که اپل احتمالا اعلام خواهد کرد امروز دستگاه - خب، حالا شما می دانید!

 
شروع در 13:00 شرقی (10:00 اقیانوس آرام)، اپل خواهد شد میزبانی یک رویداد در تئاتر کالیفرنیا در سان خوزه، کالیفرنیا. البته، با توجه به شایعات متعدد قبلی، همه ما بر این باورند که این شرکت در حال رفتن به پرده آخرین دستگاه آن - کوتاه از iPad.مینی اپل خواهد بود قرص جالب به تماشای آن را به عنوان بدون شک سقوط حزب از قرص های کوچک دیگر مانند 7 Travian.ir :: تراوین و افروختن آتش HD.
 
به هر حال، ما می خواستیم به شما اجازه می دانم که شما می توانید روی ما حساب برای نگه داشتن شما را از هر چیزی که اتفاق می افتد در این مراسم امروز. خواهیم های liveblog، اخبار، و همچنین همه انواع پوشش جالب دیگری را داشته باشد، پس از آن تضمین شده است که شما تنها یک چیز را از دست نمی.
 
باشید، تنها چند ساعت وجود دارد سمت چپ در حال حاضر!

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 20:28 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

 آموزش جیلبریک آیفون، آیپاد و آیپد با نرم افزار absinthe

جیلبریک (Jailbreak) در لغت به معنای شکستن قفل است. اما در اصطلاح به معنای شکستن محدودیت‌های (قفل) سیستم عامل اپل نسبت داده می‌شود. به وسیله جیلبریک آی دیوایس های اپل شما می‌توانید دستگاه خود را سفارشی سازی کنید و اپلیکیشن های دلخواه خود را بر روی آن نصب کنید. به طور پیش فرض سیستم عامل اپل اجازه نصب برنامه های کرک شده را بر روی آی دیوایس نمی‌دهد لذا کاربر باید یا گیفت کارت اپل داشته باشد و یا اینکه فقط از اپلیکیشن های رایگان آیتونز استفاده کند. که این موضوع شاید برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. اما جیلبریک iOS امکان پیشرفته کردن دستگاه را به شما می‌دهد. جیلبریک برای تمام دستگاه های اپل از جمله آیفون، آیپاد و آیپد وجود دارد. ما در این مقاله به آموزش جیلبریک iDevice (آیفون، آیپاد و آیپد) با نرم افزار absinthe 2.0 خواهیم پرداخت.
چگونه iDevice خود را جیلبریک کنیم؟
برای Jailbreak کردن دستگاه های اپل برنامه های زیادی ارائه شده است که با استفاده از آن‌ها بدون نیاز به دانش نرم افزاری و سخت افزاری خاصی تنها با اجرای چند مرحله ساده می‌توانید قفل دستگاه خود را باز کنید. در این مقاله با یکی از ساده‌ترین نرم افزار انجام این کار با نام absinthe آشنا می‌شویم که در صورتی که نسخه فعلی iOS شما توسط این برنامه پشتیبانی شود به راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک دستگاه خود را جیلبریک کنید. البته نرم افزار دیگری برای جیلبریک کردن همانند RedSnow نیز وجود دارند که در نوشته های بعدی سایت تورتک با طرز کار آن‌ها آشنا خواهیم شد.
جیلبریک با برنامه absinthe
این برنامه توسط Chronic Dev Team برای جیلبریک آی دیوایس ارائه شده است و به دلیل سادگی عمل، این برنامه مورد توجه بسیاری از کاربران آی دیوایس اپل قرار گرفته است. اما این برنامه همانطور که گفته شد ملزوماتی هم دارد. این برنامه قادر است آیپاد های 3G و 4G، آیفون‌های 3GS و 4 و 4S و آیپد 1 و 2 و جدید را جیلبریک کند. سیستم عامل دستگاه شما باید یکی از نسخه های 4.1، 4.2.1 و یا 5.1.1 باشد تا توانایی استفاده از این برنامه برای جیلبریک دستگاه خود را داشته باشید و همچنین اگر آیفون شما قرار است جیلبریک شود حتماً دقت کنید که آنلاک باشد. در غیر این صورت ممکن است در شناخت سیم کارت شما مشکلی پیش بیاید. این نکته را هم از قلم نیندازیم که iPad 2 wifi R2 شامل دستگاه های قابل پشتیبانی توسط این برنامه نمی‌باشد. همچنین این برنامه با سیستم عامل ویندوز، لینوکس و OSX مک سازگاری کامل دارد و تنها کافی است پس از کلیک بر روی لینک دانلود موجود در پایین این نوشته نسخه مربوط به سیستم عامل خود را دریافت کنید.
1. اما برای شروع ابتدا باید برنامه absinthe 2.0 را دانلود کنید، که ما در انتهای این مطلب لینک‌های دانلود آن را برای سیستم عامل‌های مک، لینوکس و ویندوز قرار دادیم. در ادامه باید از آی دیوایس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار نیازمند نرم افزار آیتونز هستید. پس آی دیوایس خود را به کامپیوتر متصل کرده سپس برنامه آیتونز را باز کنید و بر روی نام آی دیوایس خود راست کلیک کنید و گزینه BackUp را انتخاب کنید تا نسخه پشتیبان آی دیوایس شما ذخیره شود.
2. در این مرحله دستگاه شما باید خالی از برنامه‌ها باشد به عبارت دیگر به Setting آی دیوایس خود بروید و از منوی General به منوی Reset بروید و از آنجا گزینهٔ Erase all content and setting را انتخاب کنید تا تنظیمات آی دیوایس شما به حالت اول برگردد و خالی از برنامه شود. این کار سرعت برنامه absinthe را در هنگام جیلبریک بالاتر می‌برد.
3. مطمئن شوید که آی دیوایس شما به کامپیوتر شما متصل است و سپس با خارج سازی برنامه از فایل زیپ برنامه absinthe 2.0 را باز کنید. پس از آنکه برنامه فایل‌های خود را خارج کرد پوشه absinthe را باز کنید (این پوشه در همان جایی است که ابتدا برنامه را باز کرده‌اید). پس از آن فایل absinthe.exe را باز کنید.
4. محیط برنامه باز شده بسیار آسان است و دکمه ای به نام Jailbreak در آن قرار دارد که باید در این مرحله آن را انتخاب کنید. فقط توجه کنید که هرگز دستگاه شمااز کامپیوتر قطع نشود. برنامه تمامی مراحل لازم برای جیلبریک آی دیوایس شما را خودکار انجام می‌دهد.

5. در این مرحله ما می‌خواهیم تمامی اطلاعات قبلی را بازگردانیم؛ لذا به آیتونز برگشته و بر روی نام آی دیوایس در منوی سمت چپ راست کلیک کرده و گزینه Restore from backup را انتخاب کنید. سپس از میان نسخه های پشتیبان موجود آخرین نسخه را انتخاب کنید تا تمامی فایل‌های شما اعم از بازی‌ها و تصاویر و … به دستگاه شما منتقل شود.
6. آی دیوایس شما اکنون Jailbreak شده است و اکنون برنامه سیدیا بر روی دستگاه شما نصب شده است.
لینک دانلود: Jailbreak Downloads GreenPois0n
توجه: استفاده از برنامه نسخه‌های دیگر در دستگاه شما و یا انجام نادرست مراحل ذکر شده در این آموزش ممکن است موجب خرابی دستگاه شما شود.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:41 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل

iOS 6 نسحه جدید سیستم عامل اپل طبق وعده اپل منتشر شده است. تا قبل از این نسخه ی بتا و GM آن ارائه شده بود و بالاخره نسخه نهایی آن نیز منتشر شد. قبل از این در تورتک در مقاله ای به معرفی ویژگی های iOS6 پرداختیم و از طرفی در مقاله ای دیگر آموزش بروزرسانی به iOS6 نیز ارائه شد. اما لازم دیدیم با ارائه نسخه نهایی و رسمی باز هم این مطلب را جامع در اختیار مخاطبان تورتک قرار دهیم. ما در اینجا قصد داریم، آموزش نصب iOS 6 را برروی آی دیوایس ها به صورت مرحله به مرحله و تصویری ارائه دهیم.
دستگاه های سازگار با iOS 6 کدام اند؟
از میان آی دیوایس هایی که شرکت اپل آنها را برای عموم کاربران ارائه کرده است دستگاه های زیر با iOS 6 سازگار هستند.
  • آیفون 4S
  • آیفون 4
  • آیفون 3GS
  • آیپد جدید
  • آیپد 2
  • آیپاد تاچ نسل چهارم
اگر شما دارای یکی از دستگاه های فوق هستید ادامه مطلب را که آموزش نصب iOS 6 است، دنبال کنید.
چند نکته قبل از نصب
دوستان و علاقه مندان سیستم عامل اپل دقت داشته باشند که طبق گفته ی سیدیا برای iOS 6 جیلبریکی پایدار وجود ندارد. بنابراین اگر آی دیوایسی جیلبریک شده می خواهید صبر کنید تا جیلبریکی پایدار برای آن عرضه شود.
اگر آیفون آنلاک دارید که مشکلی وجود ندارد. اما اگر آیفونی لاک دارید و آن را آنلاک کرده اید اقدام به بروزرسانی نکنید زیرا دستگاه شما لاک شده و در شناسایی سیم کارت دچار مشکل خواهید شد.
آموزش نصب iOS 6
مرحله اول – برای شروع ابتدا باید آخرین نسخه نرم افزار مدیریت آی دیوایس، آیتونز را از سایت شرکت اپل دانلود کنید و سپس آن را نصب کنید.
مرحله دوم – در این مرحله باید فایل نصب سیستم عامل اپل با پسوند ipsw. را از لینک های زیر دانلود کنید. دقت کنید که iOS 6 را مطابق نوع آی دیوایس خود انتخاب کرده و دانلود کنید. در غیر اینصورت هنگام نصب یا پیغام خطا خواهید دید و یا اینکه در ادامه دچار مشکل خواهید شد.

مرحله سوم – پس از دانلود این سیستم عامل باید، آی دیوایس خود را به کامپیوترتان متصل کنید سپس نرم افزار آیتونز را باز کنید و منتظر بمانید این نرم افزار دستگاه شما را شناسایی کند. در اینجا می خواهیم از آی دیوایس یک نسخه پشتیبان بگیریم تا نسخه ای از اطلاعاتمان را داشته باشیم. پس برروی نام آی دیوایس خود راست کلیک کرده و گزینه Back Up را انتخاب کنید.

مرحله چهارم – در صفحه اصلی نرم افزار آیتونز (زبانه Summary) پس از گرفتن کلید Shift از روی صفحه کلید برروی دکمه Restore کلیک کنید. در مک کلید Shift همان Option است.

مرحله پنجم – پس از طی مرحله ی چهارم؛ آیتونز از شما جای فایل نصب را می خواهد. به این ترتیب باید به شاخه ای از کامپیوتر خود بروید که فایل نصب iOS 6 را ذخیره کرده اید و آن را انتخاب کنید.
پس از آن آیتونز ابتدا فایل نصب را خارج سازی می کند و مراحل نصب و بروزرسانی آی دیوایس شما را انجام خواهد داد. پس از اتمام نصب شما باید در آیتونز هنگام اتمام مراحل نصب ؛ انتخاب کنید که آیتونز نسخه پشتیبانی را که در مرحله سوم گرفته اید را برروی آی دیوایس تان نصب کند. به این ترتیب می توانید از سیستم عامل جدید اپل استفاده کنید و لذت ببرید.


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:35 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

فعال کردن زبان فارسی در iOS 6

 یکی از خواسته های برخی از کاربران داشتن اینترفیس یا همان رابط کاربری فارسی در تلفن همراه است. که در برخی از گوشی ها این امکان وجود دارد و در برخی خیر. در این میان گوشی های هوشمند هم برای ارائه خدمات فارسی به کاربران فارسی زبان اقداماتی کرده اند. به عنوان مثال در بعضی از گوشی های اندرویدی اینترفیس فارسی، صفحه کلید فارسی و … وجود دارد. اما در آیفون چنین امکانی تا منتشر نشدن iOS 6 وجود نداشت.

iOS 5.1.1 از زبان عربی پشتیبانی می کرد اما زبان فارسی را در خود نداشت و اغلب کاربران از زبان انگلیسی استفاده می کردند. اما اپل برای کاربران فارسی زبانش اقدامی جالب انجام داده است و در نسخه جدید سیستم عاملش، iOS 6 برخی از امکانات زبان فارسی را در قسمت تنظیمات ناحیه ای گنجانده است. ما در این مقاله به آموزش فعال کردن زبان فارسی در iOS 6 خواهیم پرداخت. البته اگر هنوز آیفون و یا دیگر دستگاه اپل خود را به iOS6 بروزرسانی نکرده اید می توانید از آموزش نصب iOS 6 – نسخه نهایی و رسمی اپل استفاده کنید.
فارسی سازی iOS 6 چه قسمت هایی را شامل میشود
به دلیل نوپا بودن این طرح جدید انتظار نمی رفت که زبان کلیه ی منوهای آی دیوایس در iOS 6 به معادل فارسی تبدیل شود و این طور هم نشد. اما با فعال کردن زبان فارسی ، تمامی اعداد دستگاه شما و دفترچه تاریخ آیفون به صورت فارسی در خواهد آمد. برای واضح تر شدن این موضوع مثالی می آورم. در صفحه لاک اسکرین ساعت و تاریخ به فارسی نوشته می شود. دامنه ی ir. به دکمه ی “.” صفحه کلید شما اضافه می شود. به جای نوشتن مثلاً Monday یا Yesterday جلو پیام ها از معادل فارسی دوشنبه یا دیروز استفاده می شود و …
چگونه زبان فارسی در iOS 6 را فعال کنیم؟
مرحله اول – برای این کار همانطور که از ابتدا مطالعه کردید اگر هم اکنون دستگاه شما مجهز به iOS6 نیست باید سیستم عامل آی دیوایس خود را به iOS 6 بروزرسانی کنید که ما آموزش نصب iOS 6 را در مقاله ای برای شما کاربران عزیز به همراه لینک های دانلود ارائه دادیم.
مرحله دوم - به منوی General دستگاه خود رفته و از پایین صفحه گزینه ی International را انتخاب نمایید.


مرحله سوم - در منوی International برروی گزینه ی Region Format رفته و آن را انتخاب کنید و از میان فرمت های ارائه شده پلتفرم Persian را انتخاب کنید.

مرحله چهارم - پس از انتخاب ناحیه Persian در لیست ارائه شده ، کشور ایران را انتخاب کنید.
به این ترتیب با تغییر تنظیمات ناحیه ای دستگاه، اعداد و ساختار نمایش تقویم را به فارسی تبدیل می کنید. امیدواریم در نسخه بعدی iOS اپل زبان فارسی را به قسمت Language نیز اضافه کند، زیرا با اضافه شدن این امکان هنوز هم جای خالی این زبان و صفحه کلیدش در آیفون و سایر آی دیوایس ها خالی است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:30 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

راهنمای استفاده از امکان Do Not Disturb در iOS 6

 کی از امکانات جالب و کاربردی iOS 6 امکان Do Not Disturb است که جای حرف‌های بسیاری دارد. به طور کلی هدف ایجاد این امکان توسط اپل آن بوده است که فضایی را ایجاد کند تا مدیریت بر تماس‌ها و مدیریت بر دریافت‌ها آسان‌تر از گذشته شود. از اهداف دیگر شاید ایجاد برتری بر رقیبش اندروید یکی از اهداف اپل بوده است. البته این امکان در بسیاری از گوشی اندرویدی و دیگر دستگاه‌ها نیز وجود دارد اما اپل در iOS 6 امکانات ویژه‌ای را برای مدیریت این بخش اضافه کرده است که در این نوشته به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

معرفی Do Not Disturb
فرض کنید شما در ساعاتی از روز امکان پاسخگویی به پیام‌ها یا تماس‌ها را ندارید یا باید تلفن همراه خود را خاموش کنید و یا در حالت airplane قرار دهید. اما راهی آسان‌تر هم برای مدیریت بر تماس‌ها وجود دارد. شما می‌توانید با فعال کردن Do Not Disturb تعیین کنید در چه بازهٔ زمانی پیام‌ها و تماس‌های دریافتی بی صدا باشد. یعنی به عنوان مثال با زنگ شما را بیدار نکند و … به نوعی این گزینه از دوباره کاری شما در هر روز جلوگیری می‌کند. فرض کنید شما دانشجو هستید و نمی‌خواهید تلفن همراهتان سر کلاس درس زنگ بزند و همچنین حافظه خوبی برای یادآوری اینکه موبایلتان را خاموش کنید نیز ندارید. بنابراین این گزینه می‌تواند به این دغدغه شما نیز پاسخ دهد.
بنابراین با استفاده از این امکان می‌توانیم مدیریت بهتری بر روی تماس‌ها و پیام‌ها داشته باشیم. ضمناً یادآور شوم که Do Not Disturb با نصب سیستم عامل اپل بر روی آیفون، آی‌پاد و آیپد فعال و قابل استفاده است. در آی‌پاد و آیپد در واقع پیام‌ها همان ایمیل‌ها یا iMessage های دریافتی می‌باشد. البته در ادامه خواهیم دید که تنظیمات این بخش به شما یاری می‌دهد تا Do Not Disturb را سفارشی سازی کنید.
چگونه از Do Not Disturb استفاده کنیم؟
برای فعال کردن Do Not Disturb کافی است در iOS 6 خود به منوی Setting بروید که در آنجا دکمه ای برای روشن و خاموش Do Not Disturb وجود دارد.



 

اما هدف ما بررسی تنظیمات این امکان جدید است. برای دسترسی به تنظیمات مربوطه باید از منوی Setting به منوی Notifications یا همان اطلاع رسانی بروید؛ و از آنجا گزینهٔ Do Not Disturb را انتخاب کنید که همان تنظیمات می‌باشد.

در صفحه باز شده همانند تصویر بالا سه گزینه برای سفارشی سازی وجود دارد.
  1. Scheduled: گزینه اول همان طور که گفته شد محلی برای تعیین بازه زمانی فعالیت Do Not Disturb است. یعنی با On کردن دکمه آن و انتخاب گزینهٔ اضافه شده به آن تعیین می‌کنید از چه ساعتی تا چه ساعتی Do Not Disturb فعالیت داشته باشد.
  2. Allow Calls From: در گزینه دوم تعیین می‌کنید با فعال بودن Do Not Disturb کدام افراد همچنان می‌توانند با شما تماس برقرار کنند و زنگ تماس آن‌ها شما را آگاه کند. اگر آن را در حالت No One قرار دهید تمامی تماس‌ها بدون صدا خواهند بود. البته شما می‌توانید مطابق خواست خودتان تنظیمات را تغییر دهید.
  3. Repeated Calls: یک دکمه روشن و خاموش دارد که در صورت فعال بودن این امکان را می‌دهد که اگر تماسی تکراری در فاصله کمتر از 3 دقیقه تکرار شود آن را با صدای زنگ عادی به اطلاع شما برساند. به نوعی در این گزینه توجه به این نکته شده است که برخی تماس‌ها مرگ و زندگی هستند.
امیدوارم از این مطلب ساده نهایت بهره را برده باشید. در نوشته‌های بعدی سعی می‌کنیم با دیگر امکانات اضافه شده به سیستم عامل iOS 6 و چگونگی استفاده از آن‌ها شما را آشنا کنیم


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:27 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

تفاوت CDMA و GSM در آیفون

 شرکت اپل برای برخی از محصولاتش مانند آیفون و آیپد دو نسخهٔ متفاوت را ارائه کرده است. که به گروهی CDMA و گروهی دیگر GSM می‌گویند. اما در اصل تفاوت این دو در چیست؟ گاهی اوقات برای انتخاب ویرایش جدید سیستم عامل، نیز با دوگانگی لینک‌های CDMA و GSM روبرو می‌شویم که ما را گمراه می‌کند؛ و بعضی اوقات از روی بدشانسی نسخه ای اشتباه دانلود می‌کنیم و چون امکان نصب فراهم نمی‌شود، ساعت‌ها وقت خود را تلف کرده‌ایم. اما چگونه می‌توان CDMA بودن یا GSM بودن را تشخیص داد؟ ما در این مقاله به بررسی و پاسخ دو پرسش مطرح شده می‌پردازیم.

بررسی آیفون CDMA و GSM

شرکت اپل در هنگام ارائه محصولات آیفون خود مانند مدل 4 و 3G نسخهٔ CDMA آن‌ها را نیز به بازار ارائه کرد. در واقع منظور از CDMA همان لاک بودن آیفون است. گوشی‌هایی که لاک هستند فقط قادرند با سیم کارت‌هایی کار کنند که مربوط به شرکت‌های طرف قرارداد اپل هستند. بنابراین نسخهٔ CDMA مربوط به آیفون‌های لاک می‌باشد. البته از ابتدای ارائهٔ آیفون 4S دیگر این چند دستگی وجود ندارد. اما آن دسته از افرادی که آیفون 4 یا 3G یا 3GS دارند قطعاً برای نصب iOS 6 با این موضوع برخورد خواهند کرد.

نسخهٔ GSM دقیقاً عکس این مطلب است. به این معنا که آیفون‌های آنلاک فکتوری (قفل باز در زمان تولید) که می‌توانند با سایر اپراتورهای ارتباطی کار کنند GSM نام گرفته‌اند.

اما این موضوع در آیپدها کمی متفاوت است. از آنجا که آیپد در سه مدل WiFi و 3G و 4G عرضه شده است. بنابراین باید با توجه به مدل آن عمل کرد. به عبارت دیگر آیپدی که سیم کارت نمی‌خورد، یعنی WiFi است باید نسخهٔ WiFi سیستم عامل اپل را نصب کند. CDMA و GSM در آیپد نسخهٔ جدید دیده می‌شود که آیپد جدیدی که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارد GSM است و آیپد جدیدی که قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را ندارد CDMA گفته می‌شود.

چگونه CDMA یا GSM بودن را تشخیص دهیم؟

با تمام توضیحاتی که داده شد شاید در کل گمراه شدیم و احساس می‌کنیم، نیازمند یک نرم افزار جانبی برای آشنایی با مدل آی دیوایس خود هستیم. اما ما قبل از این یک نرم افزار بسیار کامل برای مدیریت آی دیوایس ها را معرفی کرده‌ایم، که iTools نام داشت و شما می‌توانید از اینجا با آن نرم افزار نیز آشنایی یابید. اما ما در ادامه می‌خواهیم از iTools برای تشخیص CDMA یا GSM بودن آیفون یا آیپد استفاده کنیم.

برای این کار ابتدا نرم افزار iTools را از لینک‌های ارائه شده در مقالهٔ «مدیریت آیفون، آیپاد و آیپد با نرم افزار iTools» دانلود و با آن آشنایی کافی پیدا کنید. سپس آی دیوایس خود را به رایانه متصل کنید و صبر کنید تا نرم افزار کاملاً دستگاه شما را شناسایی کند. آنگاه در صفحه اصلی در قسمت Type مدل آی دیوایس شما مشخص خواهد شد. توجه کنید شما می‌توانید آیپدها و آیفون‌های 4 , 3G و 3GS را از این طریق شناسایی نمایید.

به عنوان نمونه آیپد فوق از نوع 4G و CDMA است. به این ترتیب دیگر در هنگام دانلود سیستم عامل با ویرایش جدید به مشکل بر نخواهید خورد و وقت ارزشمندتان را نیز تلف نمی‌کنید.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 17:38 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

آموزش نصب بلوتوث کرک شده آیفون AirBlueSharing

 آموزش نصب بلوتوث کرک شده آیفون AirBlueSharing




دوستان گلم با سلام.
در این تایپیک میخوام براتون آموزش نصب بلوتوث AirBlueSharing رو به صورت رایگان برای اپل بزارم که امیدوارم مفید باشه.

نکته: قابل توجه دوستان که این روش بر روی تمامی دیوایسها با ios 5.0 - 5.01 - 5.1.1 تست شده و بدون هیچ مشکلی جواب داده.

برای شروع شما به ترتیب زیر مراحل رو پیش برید:
ابتدا سورس زیر رو در سایدیا ادد کنید
ihacksrepo.com

سپس سورس زیر را ادد کنید
repo.insanelyi.com

حال پس از ادد کردن این دو سورس به ترتیب کار های زیر را انجام دهید


airblue sharing v.0.9.60 را از ihacksrepo نصب کنید.



airblue sharing ifile plugin را از insanelyi نصب کنید.



airblue sharing ifile plugin بار دیگر از ihacksrepo نصب کنید.

فایل دانلود را دانلود کرده وروی دیوایس خود نصب کنید

حالا گوشی رو ریست کنید.
تبریک میگم کار تمام شد و شما میتونین با دستگاههای دیگه با بلوتوث ارتباط داشته باشین.

نکته: تنها عیب این برنامه سرعت پایین بلوتوث هست.

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:50 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

یک میلیارد نفر از ساکنان زمین کاربر تلفن هوشمند هستند

 

 

طبق گزارشی که امروز توسط موسسه تحقیقات و مشاوره Strategy Analytics منتشر شد، تعداد کاربران تلفن های همراه هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. یعنی اینکه هم اکنون یک هفتم مردم دنیا از ابزارهای این چنینی بهره می برند. 

اولین اسمارت فون دنیا Nokia Communicator بود که در سال ۱۹۹۶ عرضه شد. اما رشد انفجاری تلفن های هوشمند از سال ۲۰۰۷ و با عرضه آیفون اپل آغاز شد. اسکات بیچنو تحلیلگر ارشد Strategy Analytics می گوید: «آیفون یک انقلاب در طراحی اسمارت فون بود و رشد این صنعت را به شکل چشم گیری تسریع کرد. در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ تعداد اسمارت فون های دنیا ۷۰۸ میلیون نفر برآورد می شد. و پس از یک سال افزایش صعودی تقاضا، اکنون 1.038 میلیارد کاربر اسمارت فون در کره زمین وجود دارد.» 

این موسسه پیش بینی می کند با روند موجود، در کمتر از سه سال تعداد اسمارت فون ها دو برابر شده و به دو میلیارد دستگاه برسد. البته مدیر اجرایی این شرکت، نیل ماوستون می گوید:«هنوز ضریب نفوذ اسمارت فون ها نسیتا پایین است و بخش بزرگی از مردم جهان اسمارت فون ندارند. این حوزه هنوز جای رشد بسیار زیادی دارد. به خصوص در بازارهای رو به رشد همچون چین، هند و آفریقا می توان شاهد تغییرات بزرگی بود.» 

آیا شما هم جزو این گروه یک میلیاردی هستید؟ اسمارت فون شما چیست؟

منبع نارنجی

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد