<-PostCategory-> // 9:4 - پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

اپل یا گوگل کدامیک بهترند

 

 
تقریبا یک هفته ای از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل ویژه iOS می گذرد و اکنون نوبت به مقایسه آنها با هم رسیده است. سایت گیزمودو هم در اولین قدم سراغ تست سرعت این دو دستیار صوتی رفته و سیری را در برابر گوگل ویس سرچ به داخل رینگ فرستاده است. 

در مجموع کارایی هر دو برنامه به صورت عمومی قابل قبول است. البته گاهی با پاسخ های عجیب و غریب هم روبرو می شوید. مثلا در جواب درخواست اطلاعاتی درباره طوفان وحشتناک نیویورک (worst Hurricanes in New York City)، سیری به نمایش امتیازات بازی هاکی پرداخته است. یا در پاسخ به بازی بعدی تیم بیس بال جاینت، گوگل به جای جدول بازی ها، امتیازات هفته آخر بازی های World Series را نشان داد. 

اما در نهایت، سیری در رقابت با Google Voice Search کندتر و سرگردان ظاهر می شود. در تمام مدت آزمون، گوگل سریع تر پاسخ گفت، دقیق تر بود، و اگر منصفانه قضاوت کنیم، بسیار کمتر از سیری آزار دهنده بود. 

هنگامی که به دنبال موضوعی باشید که از طریق جستجو در وب باید پاسخ تان داده شود، گوگل واقعا می درخشد. همچنین سیری به تعداد کلیک بیشتری نیاز دارد تا به وی بگویید باید نتیجه را در سافاری باز کند. در حالی که اپلیکیشن گوگل با هر جستجویی، به وب هم سری می زند و همیشه سریع تر و دقیق تر است. هرچند که قابل درک است دستیار گوگلی آیفون محدودیت هایی هم داشته باشد. مثلا این اپلیکیشن به اطلاعات درون آیفون دسترسی ندارد و شما نمی توانید از آن بخواهید به ارسال پیامک یا جستجوی در دفتر تلفن بپردازد. اما به طور کلی این یک گام بزرگ و پیشرفتی قابل قبول برای گوگل و امتیاز بزرگی در این رقابت است. 
ایا سیری بهتر خواهد شد البته باید این را هم بگوییم که شرکت گوگل خود دارای موتور جستجو خودش است وبهتر می تواند در این باره پاسخ دهد


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 8:59 - پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,

ذهن انسان

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 7:50 - پنج شنبه 19 آبان 1391برچسب:,

iphone 6

 www


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 20:12 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

پرش مرگبار با NinJump Deluxe v1.0

حتما دانلود کنید

 

 

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:23 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

۱.۲ میلیارد تبلت و تلفن هوشمند در سال ۲۰۱۳ به فروش خواهد رسید

 چند سالی می‌شود که تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای مورد استفاده ما تبدیل شده‌اند. هر یک از ما بسته به نیازی که احساس می‌کنیم، ممکن است گجت‌های مختلفی را از این دست داشته باشد که برای انجام کارهای مختلف از آن‌ها استفاده کند.

بر اساس پیش‌بینی Gartner، تعداد تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند فروخته شده در سال ۲۰۱۳ به عدد ۱.۲ میلیارد خواهد رسید. این در حالی است که این موسسه پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال جاری میلادی، ۸۲۱ میلیون دستگاه هوشمند به فروش می‌رسد.
در حال حاضر شرکت‌های اپل و گوگل بازیگران اصلی این بازار هستند. اپل با فروش چشمگیر آیفون ۵ و سری جدید آیپد‌هایش و گوگل نیز با داشتن شریکانی مانند سامسونگ به‌خوبی توانسته‌اند نظر مشتریان را به سوی خود جذب کنند.
رقابت ماه‌های ابتدایی سال آینده بازار دستگاه‌های هوشمند می‌تواند بین تبلت‌های فعلی نکسوس گوگل، سری جدید آیپدهای اپل و کیندل‌های آمازون باشد اما مطمئنا تا اواسط آن سال می‌توان شاهد خبرها و اتفاقات هیجان‌انگیز دیگری نیز بود.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:20 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

فروش ۳ میلیون ایپد در فروش آخر هفته اپل

 روزهای پاییزی و البته پایانی سال ۲۰۱۲ همراه است با فروش گجت‌ها و نرم‌افزارهای محبوب که هرکدام در پی اعلام آمار فروش بالای خود هستند. بعد از مایکروسافت و فروش ۴ میلیونی ویندوز ۸ در سه روز، حالا نوبت به اپل رسیده است تا آمار فروش خود را به عنوان موفقیت اعلام کند.

شرکت اپل امروز اعلام کرده است که توانسته سه میلیون از محصولات جدید خود یعنی New iPad و iPad mini را در تعطیلات آخر هفته به فروش برساند اما اعلام نکرده است که دقیقا از هرکدام چه تعدادی را به فروش رسانده است. این میزان، دو برابر تعدادی است که سال گذشته iPad نسل سوم در تعطیلات آخر هفته اولین ارائه به فروش رسیده است. باید به این نکته هم توجه داشت که اپل در حال حاضر تنها محصولات Wi-Fi خود را به فروش می‌رساند و هنوز خبری از نسخه‌های Cellular تا چند هفته آتی نیست. شاید بد نباشد بدانید که بسیاری از فروشگاه‌های اپل در سراسر دنیا و البته ایالت‌های مختلف آمریکا خبر از تمام شدن این سری از محصولات را داده‌اند و حتی با وجود اتفاقاتی که در پی طوفان سندی به وجود آمده یکی از فروشگاه‌های اپل در نیویورک تنها دو ساعت بعد اعلام کرده است که دیگر محصولی برای عرضه ندارد. 
زمانیکه میزان فروش نسخه‌های جدید iPhone در تعطیلات پایان هفته اولین فروش اعلام شد،‌ با اینکه مسئولین اپل در ظاهر از این میزان فروش اظهار رضایت کردند،‌ سهام اپل تا ۲ درصد سقوط داشت اما حالا با وجود اینکه هیچ کس نمی‌داند چه تعداد از محصولات جدید به فروشگاه‌ها ارسال شده است و حتی از کدام نسخه بیشتر خریداری شده،‌ سهام اپل ۱ درصد رشد داشته است که این مطمئنا خبر خوشایندی برای شرکت سیب گاز زده است. البته بسیاری از وبلاگ‌نویس‌ها و حتی خبرنگاران معتبر گزارش‌هایی از صف‌های نه چندان طولانی در مقابل فروشگاه‌های اپل می‌دادند که البته چندان معیار قابل اعتنایی نمی‌تواند باشد و البته Cnet‌ هم خبر متفاوتی از این رویداد دارد. مطمئنا باید تا چند هفته آینده صبر کرد و مجموع فروش این محصولات را به اضافه نسخه‌های Cellular‌ مشاهده کرد تا بتوان به جمع بندی درستی از این موضوع رسید. اما شاید بهترین خبر در حال حاضر برای اپل رشد سهام این شرکت باشد که در چند هفته اخیر چندان اوضاع ثابتی نداشته است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:12 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

مایکروسافت مشغول ساخت تبلت ایکس باکس

 

کنسول ایکس باکس یکی از مشهورترین کنسول های بازی حال حاضر به شمار می رود اما مایکروسافت هم می داند که آینده بازی های رایانه ای به سوی تبلت ها و تلفن های هوشمند حرکت می کند. حالا شایعاتی به گوش می رسد این شرکت مشغول ساخت یک تبلت با نام «سرفیس ایکس باکس» است که مخصوص بازی های کامپیوتری طراحی شده است. 

گفته می شود که این تبلت ۷ اینچی است و نمایشگری اچ دی از نوع 720p دارد و با پردازشگر ARM و گرافیک ساخت ای ام دی با معماری ۲۸ نانومتری کار خواهد کرد. 

سایت The Verge می گوید از منابع مستقل متفاوتی وجود این تبلت را تایید کرده و ادعا می کند که برخلاف تبلت سرفیس، تبلت ایکس باکس از نسخه ویژه ای از ویندوز استفاده می کند که در آن روی قابلیت های گرافیکی و اجرای بازی های مختلف تاکید شده است. 

هنوز از زمان ارایه این تبلت اطلاعی در دست نیست. اما بعید به نظر می رسد به این زودی شاهد ورود اش به بازار باشیم. گفته می شود معرفی تبلت ایکس باکس پیش از ورود نسل بعدی کنسول جدید ایکس باکس خواهد بود که احتمالا یک سال دیگر معرفی خواهد شد.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 19:10 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

نگاهی به ویندوز 8: رسیدن برنامه‌ها به مرز 13000

 

در 8 روز اخیر نزدیک به 2900 برنامه جدید به بخش ویندوز 8 در ویندوز استور اضافه شده تا تعداد برنامه‌های آن به نزدیک 13000 عدد برسد. البته اینها تعداد برنامه‌های موجود برای همه زبان‌ها و مناطق است. 

با وجود این افزایش، سرعت رشد نسبت به قبل کاهش یافته. تا قبل از عرضه ویندوز 8 نرخ رشد روزانه 500 اپلیکیشن بود ولی هم اکنون به 362 برنامه در روز کاهش یافته. 

هر چند این عدد فوق العاده نیست ولی چنانچه توسعه دهندگان با همین سرعت به کار خود ادامه دهند ماهانه 10 هزار برنامه اضافه خواهد شد و تا آخر سال تعداد کلی به 30 هزار برنامه خواهد رسید که هر چند حتی در مقایسه با 120 هزار اپلیکیشن ویندوز فون کم به نظر می‌رسد ولی آمار خوبی برای یک پلتفرم نو پا است. 

در اینجا بیشتر بحث کیفیت مطرح می‌شود. گروه WinAppUpdate که به نوعی سخنگوی غیر رسمی ویندوز استور شده، می‌گوید که تعداد برنامه‌های درخشان خیلی کم است حال آنکه با توجه به فروش میلیونی ویندوز 8 و تمام شدن موجودی انبار سرفیس RT انتظار می‌رود مایکروسافت روی کیفیت برنامه‌ها تمرکز بیشتری داشته باشد تا فروشگاه به نسبت کوچک ویندوز استور، پر از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های درخشان با سطح کیفی بالا شود. 

مایکروسافت برای ترغیب توسعه دهنگان به نوشتن برنامه برای پلتفرم ویندوز 8، به هر کدام یک سرفیس، یک لومیا 920 و 100 گیگابایت فضای اَبری در اسکای درایو می‌دهد تا کار را شروع کنند. ولی باید دید آیا توجه‌ها به سمت ویندوز 8 جلب می‌شود و سرعت رشد برنامه‌ها برای رابط مدرن آن که پر از کاشی است فزونی می‌گیرد یا خیر. فعلاً‌ که به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بیشتر به ویندوز فون 8 روی خوش نشان داده‌اند. 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 18:39 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

بررسی میزان امواج سرطان زا در گوشی های مختلف و میزان آن در آیفون اپل

 

با توجه به سرطان زا بودن تمامی گوشی های تلفن همراه جهان کمیسیون ارتباطات فدرال یا FFC حداکثر SARرا اعلام میکند.
کلمه SAR میزان جذب امواج خاص صدا میباشد که سرطان زا بوده و ضررهای زیادی برای بدن دارا میباشد.
گوشی های تلفن همراه امواج صدا را به صورت یک موج سینوسی انتقال میدهند که هرچه میزان SAR پایین تر باشد وضعیت گوشی از نظر سرطان زا بودن بسیار بهتر است.
نکته قابل توجه مقدار و میزان SARدر آمریکا ۱/۵ وات بر کیلوگرم در کانادا ۱/۶و در اروپا ۲ میباشد.
این اعداد را اف اف سی با توجه به میزان تشعشع امواج نزدیک گوشی افراد اعلام کرده است.
بیشترین نماینده را در این لیست سونی اریکسون و موتورولا دارند.
اثراتی که امواج مغناطیسی بر روی بدن میگذارند عبارتند از
تخریب برگشت ناپذیر ماده ژنتیک سلول ها
تجزیه های پرده های مغزی
کاهش ایمنی بدن
کاهش میزان هورمون ملاتونین
افزایش هورمون های استرس زا
در اینجا رده بندی ۲۰ گوشی که دارای بیشترین امواج سرطان زا میباشند  نشان داده شده است:
 
SAR مدل رتبه
1.43 Black Berry Bold9650 20
1.43 Black Berry Tour9630 19
1.43 Motorola Droid X 18
1.44 Motorola Stature i9 17
1.45 Motorola i576 16
1.45  Kyocera X-tc 15
1.46  Kyocera wild card M1000 14
1.47  LG Chocolate Touch 13
1.48  HTC Desire 12
1.49  Motorola Droid2 11
1.49  Motorola Droid 10
1.49  Sanyo Vero 9
1.51  LG Rumor2 8
1.52  ZTE Salute 7
1.52  Motorola Grasp 6
1.52  Motorola Defy 5
1.53  Motorola i335 4
1.55  Kyocera Jax S1300 3
1.55  Sony Ericson Xperia X10 mini pro 2
1.56  Sony Ericson Satio 1
 
و این هم گزارشی از میزان امواج سرطان زا در گوشی های iPhone اپل:
آیفون۳جی     ۱/۳۸
آیفون۳جی اس     ۰/۷۹
آیفون۴جی اس ام    ۱/۱۷
آیفون۴سی دی ام ای    ۱/۱۸
آیفون۴ اس    ۱/۱۱
آیفون۵     ۰/۸۲


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 18:36 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

استفاده از دو سیم کارت روی آیفون، با یک قاب ساده

 

ا افزایش تعداد اپراتورهای موبایل و ارائه سیم کارت های ارزان، امروزه هرکدام از ما حداقل دو یا سه سیم کارت به همراه داریم و این خود از نظر همراه داشتن گوشی و استفاده از سیم کارت ها، دردسری تازه است. البته در این میان موبایل های دو سیم کارته ارزان و گرانقیمتی هم یافت می شوند که این کار را آسان تر کرده اند. اما کسانی که نمی توانند از آیفون شان دل بکنند، چه باید بکنند؟ 

یک راه حل استفاده از گوشی دوم ارزان قیمت است. و راه حل دوم استفاده از این کیس آیفون زییا و کاربردی است. این قاب آیفون دوسیم کارته که تنها ۴۸ دلار قیمت دارد، دو سیم کارت شما را درون خود جای می دهد و شما با استفاده از کلید پشتی آن می توانید به راحتی میان سیم کارت ها جابه‌جا شوید. 

نکته جالب عدم نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی بر روی آیفون است. تنها کار نصب سیم کارت درون کیس و اتصال کیس یه آیفون 4 یا 4Sتان است. با این کار دیگر لازم نیست همه جا دو گوشی موبایل را به دنبال خود بکشید و می توانید هر دو سیم کارت تان را بر روی آیفون استفاده کنید. یکی را در محیط کار روشن می کنید و دیگری را در هنگام خروج از اداره. البته ایراد کار اینجا است که دو سیم کارت همزمان روشن نیستند و در هر زمان تنها یک سیم کارت فعال خواهیم داشت.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 12:55 - چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:,

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:25 - دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

سپری طلایی برای جنگ با سارقین

 

با گسترش تکنولوژی در تلفن های همراه، اکنون این دستگاه های کوچک، میزبان اطلاعات بسیاری در داخل خود هستند. عکس های شخصی، ایمیل های کاری، پیامک های عاشقانه و ... همگی از جمله مواردی هستند که لو رفتن آن‌ها می‌تواند زندگی های بسیاری را به هم بریزد. از سویی دیگر قیمت بالای موبایل های لوکس امروزی، آمار سرقت آن‌ها را بسیار بالا برده است. شاید دستگاه شما در نهایت توسط پلیس ردیابی شده و پیدا شود، اما اطلاعات شما می‌تواند سرنوشتی شوم داشته باشد. 

ابزار های امنیتی متعددی تا به حال برای حفاظت از اطلاعات شما عرضه شده اند، ابزار هایی که هر یک قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی از پر قابلیت ترین اپلیکیشن های ایرانی بپردازیم.‌ «زرین سپر» قرار است تا وظیفه محافظت از اطلاعات شما را بر عهده داشته باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 
 
زرین سپر
زرین سپر با امکاناتی که در خود جای داده است، این شانس را در اختیارتان قرار می‌دهد تا از راه دور و تنها از طریق یک پیامک، کنترل گوشی خود را در دست گیرید. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه و ارسال کد دستورات مختلف، از طریق پیامک، بدون نیاز به اینترنت، دستگاه خود را مدیریت نمایند. 
رمز گذاری
فرض کنید که تلفن شما به سرقت رفته است و شما هیچگونه قفلی را بر روی دستگاه خود تعبیه نکرده اید. اکنون می‌توانید با پیامک کردن کد مورد نظر، رمز عبوری را برای دستگاه خود تعیین نمایید. در این قسمت شما حتی می‌توانید رمز قبلی خود را نیز تغییر بدهید. اما این کد ها به چه صورت هستند؟ فرض کنید که رمز داخلی اپلیکیشن زرین سپر را ۱۲۳۴ گذاشته باشید، و اکنون می‌خواهید رمز عبور تلفن خود را به ۶۶۶۶ تغییر دهید. برای اینکار تنها کافیست تا چنین پیامکی را به شماره خود ارسال نمایید :‌ *#1234,lock:6666 

اما شاید با خود بگویید که اولین اقدام سارقان می‌تواند در آوردن سیم کارت شما و جای دادن سیم کارتی جدید باشید. در چنین شرایطی، زرین سپر به صورت خودکار رمز عبوری را برای گوشی اعمال می‌کند و همچنین از سیم کارت جدید پیامکی را حاوی شماره سریال و اشتراک آن سیمکارت، برای شماره ای که از قبل به آن داده اید، ارسال می‌کند. 
 
حذف اطلاعات
اگر رمز گذاری بر روی دستگاه، خیالتان را راحت نمی‌کند و باز هم نگران اطلاعات خود هستید، خیلی راحت می‌توانید هرچه را که می‌خواهید پاک نمایید. زرین سپر این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا اطلاعاتی مانند شماره های دفترچه تلفن، پیامک‌ها و لیست تماس های انجام شده را از تلفن خود پاک کنید. اما اطلاعاتی که بر روی حافظه جانبی ذخیره می‌شوند، به راحتی قابل دسترس هستند، لذا اگر عکس‌ها یا فایل های مهمی بر روی آن دارید، به راحتی می‌توانید حافظه جانبی خود را فرمت کنید. امکان فرمت کردن گوشی و Reset Factory نیز در زرین سپر جای داده شده . 
 
کنترل از راه دور
لزوما نباید تلفن شما به سرقت رفته باشد تا بتوانید از امکانات این اپلیکیشن استفاده نمایید. گزینه های مدیریتی متعددی در این برنامه قرار داده شده است که در مواقعی می‌تواند به کمک شما بیاید. فرض کنید که گوشی خود را در خانه جا گذاشته اید و خود به سر کار آمده اید. به کمک کدهای ارسالی می‌توانید از تماس های از دست رفته و پیامک های نخوانده خود آگاه شوید. تصور کنید که می‌خواهید به فردی پیامک دهید، منتهی لازم است که این اتفاق حتما با شماره خود شما صورت پذیرد، زرین سپر این کار را نیز برای شما مهیا کرده است و شما می‌توانید از راه دور، با گوشی خود پیامک نیز ارسال کنید. 
شما همچنین می‌توانید تماس ها و پیامک های دریافتی را بر روی هر شماره ای که خواستید دایورت نمایید. البته هنگام کار با برنامه متوجه شدیم که سیستم فوروارد کردن پیامک ها با مشکلاتی مواجه است. 

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، این اپلیکینش از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بالا به برخی از آن ها پرداختیم. اما اگر دوست دارید تا با کلیه امکانات این برنامه آشنا شوید، می‌توانید فایل PDF راهنمای آن‌ را دانلود کرده و مطالعه نمایید. قیمت این برنامه، ۷۵۰۰ تومان است که شاید بتوان آن را کمی گران دانست. اگر قصد تهیه این اپلیکیشن اندرویدی را داشتید، باید به سایت زرین سپر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. 

شما در رابطه با این اپلیکیشن چه نظری دارید؟ آیا حاضر هستید برای داشتن چنین امکاناتی در یک برنامه، هزینه‌ای را پرداخت نمایید؟ آیا ترجیح می‌دهید تا از توسعه دهندگان داخلی حمایت نمایید یا اینکه به سراغ برنامه های جایگزین با کارآیی مشابه می‌روید؟ چه جایگزین‌هایی را برای این اپلیکیشن می‌شناسید؟


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:19 - دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

مدیریت محافظت شده فایل ها با پسورد توسط Dot Lock Protection Pro برای آیفون , آیپد

 

آیا شما هم نیاز به امنیت بیشتر برای فایل های خود دارید ؟  بله در این ساعت از اپل اپس برنامه ای فوق العاده برای جهت افزایش امنیت و محافظت کردن تمامی فایل های شما آماده کردیم. توسط این نرم افزار میتونید ابتدا قفلی همانند قفل های آندرویدی برای برنامه تعریف کنید سپس میتونید تمامی فایل های خودتون مثل :‌عکس ُ فیلم ُ دیتا های مرورگر ُ فایل های دانلودی ُ و … را در این برنامه محافظت کنید توسط پسوردی که مشخص نموده اید . و هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم به صورت رایگان از اپل اپس قابل دریافت میباشد .


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:10 - دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش آیفون و آیپد با نرم‌افزار فوق‌العاده‌ی Display Recorder

 

تا کنون نرم‌افزارهای متعددی برای فیلم‌برداری از محیط پیرامون خود برای iDeviceها عرضه شده اما کمتر نرم‌افزار قدرتمندی را می‌توان یافت که بتواند از صفحه‌نمایش خود آیفون و یا آیپد فیلم‌برداری کند.هستند کسانی که به این مورد نیاز مبرمی داشته باشند،پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه این نرم‌افزار فوق‌العاده و قدرتمند را از دست ندهید.با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی با محیط کاربری آسان می‌توانید به راحتی تمام چیزی که بر روی صفحه‌نمایش آیفون و یا آیپد شما در حال اجراست را ثبت و ضبط کنید.از ویژگی‌های برجسته‌ی این اپ فوق‌العاده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
-ضبط مستقیم از صفحه‌نمایش با کیفیت بالای H264 mp4
-قابلیت ضبط هم‌زمان صدا و تصویر !
-قابلیت آپلود مستقیم ویدئوهای ضبط شده به یو.تیوب
-قابلیت تنظیم کیفیت ضبط ویدئو و صدا
-قابلیت انتقال ویدئو ضبط شده به آلبوم iDevice
-و…(به چیزی بیشتر از این هم نیاز دارید؟)
توجه:این ورژن از نرم‌افزار با برخی مناطق مشکل دارد که در آن صورت قادر به ضبط ویدئو نمی‌باشد.اگر چنین مشکلی برای شما هم پیش آمد کافی‌ست فرمت منطقه‌ی خود را به United States تغییر دهید.برای انجام این کار می‌توانید مسیر زیر را دنبال کنید :
Settings>>General >> International>>Region Format>>United States
البته سازندگان قول داده‌اند در ورژن‌های بعدی این مشکل را حل کنند.
هم‌اکنون می‌توانید این نرم‌افزار بسیار کاربردی و مفید را با لینک مستقیم از سایت بزرگ اپل‌اپس دانلود نمایید.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:0 - دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

قیمت تمام شده آیپد مینی تنها ۱۸۸ دلار است

 با عرضه اولین سری از تبلت جدید و کوچک اپل در هفته‌های گذشته، سایت‌های تخصصی متعددی تلاش کردند تا قطعات داخلی این دستگاه را به تفکیک خارج کنند. یکی از این سایت‌ها IHS iSuppli نام دارد، با بررسی‌های خود مشخص کرد مدل وای‌فای ۱۶ گیگابایتی آیپد مینی تنها ۱۸۸ دلار ارزش دارد.

در حال حاضر اپل این مدل را با قیمت ۳۲۹ دلار به فروش می‌رساند. این در حالی است که پیش از این نیز وب‌سایت All Things D با انتشار خبری اعلام کرده بود که اپل بیش از ۹۰ دلار روی مدل ۳۲ گیگابایتی و بیش از ۱۶۲ دلار روی مدل ۶۴ گیگابایتی آیپد مینی سود دریافت می‌کند. این شرکت این مدل‌ها را با قیمت‌های ۴۲۹ و ۵۲۹ دلار به‌فروش می‌رساند.
البته بررسی انجام شده توسط سایت IHS iSuppli هزینه‌های بازاریابی و تحقیق توسعه اپل را در قیمت تمام شده دستگاه محاسبه نکرده است و طبیعتا این بدان معنی نیست که اپل دقیقا ۱۴۱ دلار برای فروش هر آیپد مینی ۱۶ گیگابایتی سود می‌کند.
گران‌ترین قطعه موجود در آیپد مینی مربوط به صفحه نمایش ۸۰ دلاری آن می‌شود که توسط شرکت ال‌جی تامین می‌گردد. در هر حال از این موضوع می‌توان دو برداشت مختلف کرد. ممکن است اپل بابت فروش هر یک دستگاه‌های خود سود فراتر از انتظاری را روی آن‌ها بکشد. برداشت دوم که احتمالا منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد این است که هزینه تمام شده مربوط به بخش‌های بازاریابی و تحقیق و توسعه این شرکت، یکی از دلایل گران شدن قیمت دستگاه‌های این برند است. شما چطور فکر می‌کنید؟


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:15 - یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,

سامسونگ ۳۰ میلیون دستگاه Galaxy S III فروخته است

 پرچمدار محبوب گوشی‌های حال حاضر اندرویدی با فروش ۳۰ میلیونی خود، رکورد جدیدی را برای شرکت سامسونگ به ارمغان آورده است. طبق گزارشی که سایت GMS Arena به نقل از توییت‌های شرکت سامسونگ منتشر کرده است، این مجموعه موفق شده رکوردی فراتر از پیش‌بینی‌ها را به ثبت برساند.

سپتامبر گذشته، زمانی که فروش گوشی گلکسی اس ۳ به مرز ۲۰ میلیون دستگاه رسیده بود، مدیر بخش آی‌تی و موبایل سامسونگ خبر از پیش‌بینی فروش ۳۰ میلیونی این تلفن هوشمند تا پایان سال جاری میلادی را داده بود و حال با وجود حدود ۲ ماه به پایان سال ۲۰۱۲ سامسونگ به این رکورد دست پیدا کرده است.
این خبر در حالی منتشر شده است که دیروز نیز خبر رکورد فروش ۳ میلیونی فبلت جدید گلکسی نوت ۲ در عرض یک ماه، در خبرگزاری‌ها و وبلاگ‌های فناوری سر و صدا کرده بود.  
با یک نگاه به وضعیت ماه‌های گذشته سامسونگ می‌توان این برداشت را کرد که اوضاع برای این کمپانی کره‌ای روز به روز بهتر می‌شود. این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که این شرکت هنوز برای رقابت با اپل درگیر برخی موارد دادگاهی است و از طرفی، اپل نیز تمام تلاش خود را برای قطع روابط همکاری با این مجموعه انجام می‌دهد. اما به‌طور کل شاید چندان بیراه نباشد که سال ۲۰۱۲ را یکی از ایده‌آل‌ترین سال‌های تجاری در این زمینه برای سامسونگ به حساب بیاوریم.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:59 - یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,

توییتر با اضافه کردن فیلتر عکس‌ها به نبرد اینستاگرام می‌رود

 عدم موفقیت توییتر در خریدن شرکت اینستاگرام و پس از آن، تصاحب این مجموعه توسط فیسبوک موجب نشده است که توییتر از ایده ورود به دنیای عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی منصرف شود. بر اساس اخباری که از برخی منابع نقل شده است به‌نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی قصد دارد با اضافه کردن فیلتر عکس‌ها به اپلیکیشن خود به نبرد اینستاگرام برود.

این خبر که توسط نیویورک تایمز و به کمک یکی از کارمندان توییتر منتشر شده است بیان می‌کند احتمال وجود این قابلیت طی ماه‌های آینده در اپلیکیشن توییتر وجود دارد.
وجود این ویژگی به کاربران توییتر این اجازه را خواهد داد تا بتوانند تصاویر خود را مستقیما از داخل اپلیکیشن این شبکه ویرایش و بدون نیاز به اینستاگرام، فیلترهای رنگی مورد علاقه خود را به آن‌ها اضافه نمایند.
همچنین بر اساس این گزارش، توییتر به دنبال اضافه کردن قابلیتی برای ویرایش و ارسال ویدیوها به‌صورت مستقیم از داخل اپلیکیشن خود است.
احتمالا انتشار روزانه میلیون‌ها تصاویر اینستاگرام در حساب‌های توییتر و خریداری شدن این سرویس توسط غول شبکه‌های اجتماعی موجب شده است تا این شرکت به فکر راه‌اندازی سرویس خصوصی خود برای این مورد باشد. شاید بتوان در نسخه‌های آینده توییتر شاهد وجود چنین قابلیت‌هایی در اپلیکیشن آن باشیم اما آیا این شبکه خواهد توانست با اینستاگرام در این زمینه رقابت کند؟


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:55 - یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,

سامسونگ در حال طراحی و آزمایش تراشه گلکسی اس ۴ است

 گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسونگ تلفن گلکسی اس ۴ را در نیمه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد کرد. یک روزانه کره‌ای گزارش نموده که سامسونگ تولید سیستم‌-روی-یک‌-چیپ بعدی خود را آغاز کرده است. نسل بعدی تلفن گلکسی اس مجهز به تراشه‌ای با نام رمز Adonis و از سری Exynos 5400 خواهد بود.

براساس گزارش منتشر شده توسط یک روزنانه کره‌ای، تلفن گلکسی اس ۴ سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد. تراشه Adonis در حال آزمایش و بررسی است و انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری نهایی شود.
این سیستم-روی-یک-چیپ (SoC)، چهار هسته‌ای بوده و لیتوگرافی آن ۲۸ نانومتری است. اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهند که معماری Adonis مبتنی بر Cortex-A15 خواهد بود.
همچنین اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهند، سامسونگ قصد دارد تلفن Galaxy S4 را در فوریه سال ۲۰۱۳ و در نمایشگاه MWC بارسلونا معرفی کند. 
همانطور که می‌دانید تلفن گلکسی اس ۳ پرفروش‌ترین تلفن اندرویدی دنیا است. سامسونگ بیش از ۳۰ میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است. حال باید منتظر ماند و دید نسل بعدی این تلفن چگونه عمل خواهد کرد و آیا می‌توانند رکورد فروش گلکسی اس ۳ را بکشند یا خیر؟
انتظارات شما از گلکسی اس ۴ چیست؟ دوست دارید چه تغییراتی در این تلفن اعمال شود؟
منبع
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:18 - سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

امروز گوگل صفحه اصلی خود را به یاد هنرمند بزرگ، باب راس سفارشی کرد

 امروز سالروز تولد مردی است که در تمام برنامه‌هایش از جمله "هر روز، روز خوبی برای زندگی کردن است!" استفاده کرد و شاید به دلیل همین انرژی مثبت در کنار هنر خارق‌العاده‌اش در آموزش نقاشی بسیاری را شیفته خود ساخت. یکی از شخصیت‌هایی که شاید بسیاری از ما آن را بخاطر برنامه زیبایش تحت عنوان "لذت نقاشی" بشناسیم "باب راس" است ، فردی که به بسیاری از ما طعم شیرین لذت از نقاشی را با برنامه های زیبایش چشاند. برنامه‌های وی از سال 1380 در شبکه 4 سیما شروع به پخش گردید و مخاطبان ایرانی بسیاری را به خود جلب کرد.

باب راس نقاش معروف آمریکایی در سال 1943 در یکی از شهرهای فلوریدای آمریکا چشم به جهان گشود، در مقطع دبیرستان مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی آمریکا پیوست در دوران خدمت به نقاشی علاقه‌مند گردید و بعد از پایان دوره خدمت شروع به آموختن نقاشی کرد. او در همین زمان روش‌های گوناگون نقاشی را یاد گرفت ولی روش‌های سنتی به دلیل زمان بر بودن یادگیری آنها، نمی‌توانستند نیاز وی را برآورده سازند تا این که وی روش "تر روی تر" را برای کار خود انتخاب کرد و تحولی در نقاشی ایجاد نمود. روش وی در کشیدن نقاشی بسیار سریع و ساده بود و این دقیقا همان چیزی بود که او اعتقاد داشت: "سادگی". او سادگی را مهمترین اصل در تمام زوایای زندگی می‌دانست.
باب راس برنامه تلویزیونی خود را تحت عنوان "لذت نقاشی با باب راس" از سال 1983 آغاز نمود که میلیون‌ها نفر را در سراسر دنیا مجذوب خود کرد، او در برنامه‌هایش قصد داشت سبک ساده خود را به همه آموزش دهد و نشان دهد که همه می‌توانند به سادگی نقاشی کنند و از آن لذت ببرند. برنامه وی تقریبا بمدت 12 سال ادامه داشت تا زمانی که مرگ دستان هنرمند وی را از بوم نقاشی به همان سادگی که نقاشی می‌کرد، جدا کرد.
باب راس در چهارم جولای ۱۹۹۵، (۱۳ تیرماه ۱۳۷۴) در سن ۵۳ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان دار فانی را وداع گفت ولی با هنرش همیشه در یاد ها زنده خواهد ماند.
در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید برروی لوگوی اختصاصی گوگل برای باب راس کلیک کنید.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:12 - سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

ویندوز ۸ را از کجا دانلود کنیم

 پیش از هر اقدامی، بهتر از کامپیوتر خود را برای نصب ویندوز ۸ آماده کنید بدین منظور ابتدا مقاله «چطور کامپیوتر خود را برای نصب ویندوز ۸ آماده کنیم » را مطالعه نموده و به توصیه‌های آن عمل کنید. سپس فایل اصلی ویندوز ۸ را از وب سایت خود مایکروسافت دانلود کنید.

برای دانلود نسخه اصلی و کامل ویندوز ۸ ابتدا به این صفحه مراجعه نموده و سپس به قسمت انتهای آن اسکرول کنید تا به دو دکمه Get Stared Now برخورد نمایید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا نسخه ۶۴ بیتی را دریافت و نصب کنید اما اگر بخواهید نسخه ۳۲ بینی را نصب کنید، از طریق همین صفحه می‌توانید اقدام کنید. پس از فشار دادن دکمه سبز رنگ شما به صفحه لاگین مایکروسافت ارجاع داده می‌شوید، در اکانت Live یا Outlook یا Hotmail خود لاگین کنید، اگر هنوز برای خود اکانت مایکروسافت نساخته‌اید، بهتر است همین حالا اقدام کنید، چون در ویندوز ۸ حتما به آن نیاز خواهید داشت.
download win8
پس از ورود به اکانت خود، اطلاعات تکمیلی شامل نام و نام خانوادگی، کشور و زبان، پرسیده می‌شود. از آنجایی که نام ایران در لیست وجود ندارد، مجبور به انتخاب یک کشور دیگر خواهید شد. پس از تکمیل این فرم، دانلود فایل ISO ویندوز ۸ آغاز می‌شود. توجه داشته باشید که برای دانلود ویندوز ۸ از سایت مایکروسافت، باید جاوا برروی سیستم شما نصب باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود ویندوز ۸ از مرورگر IE استفاده کنید. اگر جاوا برروی کامپیوترتان نصب نباشد دچار مشکل می‌شوید، چون شرکت اوراکل کاربران ایرانی را تحریم کرده و برای دانلود بسته مجانی جاوا باید از فیلتر شکن استفاده نمایید.
پس از دانلود فایل ISO آن را به کمک یکی از نرم‌افزارهای رایت سی دی مانند Power ISO یا نرم افزار مجانیActive ISO Burner استفاده نموده و آن را برروی DVD رایت کنید.
همانطور که می‌دانید برای استفاده طولانی مدت از ویندوز یا باید گواهی معتبر آن را خریداری کنید یا ویندوز را کرک کنید. برای خرید نسخه اصلی به وب سایت مایکروسافت مراجعه کنید اما اگر قصد کرک کردن ویندوز ۸ را دارید خبر بد اینکه هنوز کرک درست و حسابی برای سیستم‌عامل جدید مایکروسافت منتشر نشده است، اما فعلا می‌توانید جدیدترین کرک‌های موقت را از این آدرس دریافت کنید.

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:13 - سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

ویندوز فون ۸ به‌طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند

 ادعا شده بود ویندوز فون مایکروسافت به زودی از زبان فارسی پشتیبانی خواهد کرد. هرچند این خبر درواقع یک دروغ ۱۳ بود که حاصل ایده‌پردازی یکی از اعضای تیم ما به حساب می‌آمد اما چند ماه بعد مایکروسافت اعلام کرد که قرار است در ویندوز فون ۸ از ۵۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی کند که مطمئنا یکی از آن‌ها زبان فارسی بود.

روز گذشته پس از برگزاری کنفرانس ویندوز فون ۸ مایکروسافت، درخواست یکی از کاربران ایرانی در سایت صدای کاربران این شرکت مبنی بر اضافه شدن زبان و کیبورد فارسی به این سیستم‌عامل پاسخ داده شد و پرونده آن به وضعیت حل شده تغییر حالت داد.
ایمیلی که امروز به همه افرادی که به آن ایده امتیاز داده بودند خبر از این موضوع می‌دهد که می‌توان با خیال راحت از زبان و امکانات فارسی در گوشی‌های جدید ویندوز فون ۸ استفاده کرد.
حالا ویندوز فون مایکروسافت پس از اندروید گوگل، دومین سیستم‌عامل موبایل جهان است که به‌طور پیشفرض روی کلیه نسخه‌های خود از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. ما امیدواریم این روند در سایر پلتفرم‌های نرم‌افزاری نیز مورد حمایت و پشتیبانی شرکت‌های بزرگ دنیا از قبیل اپل نیز قرار بگیرد.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:36 - سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,

نکسوس امد

 

تلفنی با اندروید خالص 4.2، نمایشگر بسیار با کیفیت، و نیز پردازنده، گرافیک و رم قدرتمند. همه اینها با قیمت 299 دلار برای مدل 8 گیگابایتی و 349 دلار برای مدل 16 گیگابایتی. قیمتی بسیار به صرفه برای یک تلفن که مزیت اصلی آن دریافت آپدیت مستقیم از گوگل است. 

اما نکسوس 4 در مقایسه با رقبای خود از سایر کمپانی‌ها چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟ حداقلش این است که هیچ چیزی کم ندارد. طراحی ساده و متفاوت و به خصوص قیمت آن، شاید این تصور را در ذهن بیاورد که تلفن فوق العاده‌ای نیست. ولی نگاهی به جدول مقایسه‌ای زیر، به ما می‌گوید که از هر نظر یک پرچم‌دار قدرتمند برای برند نکسوس است

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 15:4 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

پاسخ به ۱۰ سوال رایج برای افرادی که قصد خرید گوشی اندرویدی دارند

 طی چند سال گذشته، افراد زیادی را دیده‌ام که تصمیم به خرید گوشی اندرویدی گرفته بودند اما از طرفی، سوالاتی در ذهن داشتند که یا جواب مشخصی برای آن پیدا نکرده بودند و یا به‌واسطه پاسخ‌های ناشیانه فروشنده‌های موبایل، به اشتباه افتاده بودند.

آیا اندروید زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند؟
بله! اندروید از نسخه ۴.۰ زبان فارسی را بدون مشکل نمایش می‌دهد و از نسخه ۴.۱، منوی فارسی نیز به‌صورت پیش‌فرض به همه گوشی‌های اندرویدی (همه برندها و مدل‌های جهانی) اضافه شده است. نسخه‌های پایین‌تر اندروید (۲.۱ و بالاتر) نیز در صورتی که با گارانتی‌های رسمی وارد کشور شده باشند، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند.
آیا اندروید کیبورد فارسی دارد؟
بله! نسخه ۴.۱ اندروید یکی از بهترین و کامل‌ترین کیبوردهای فارسی را بین پلتفرم‌های موبایل در اختیار دارد که حتی برخی کاراکترهای خاص (مانند کاراکتر نیم‌فاصله) نیز در آن لحاظ شده است. سایر نسخه‌های اندروید نیز در صورتی که دارای رام فارسی باشند، به‌صورت پیش‌فرض از کیبورد فارسی پشتیبانی می‌کنند.
همچنین در صورت عدم وجود کیبورد فارسی در گوشی خود، می‌توانید از کیبوردهای رایگان دیگری مانند Go Keyboard وMultiling Keyboard استفاده نمایید.
آیا می‌توانم مستقیما از فروشگاه گوگل برنامه دریافت کنم؟
مستقیما نه، اما غیر مستقیم چرا! در واقع فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل که با نام گوگل پلی شناخته می‌شود، به‌دلیل سیاست‌های کشور آمریکا برای کاربران ایرانی تحریم است. بنابر این برای دانلود برنامه از آن، باید علاوه بر تغییر آی‌پی اینترنتی خود، کد سیم‌کارت‌تان را نیز تغییر دهید. برای تغییر کد سیم‌کارت هم نیاز به این دارید تا گوشی‌تان اصطلاحاRoot شده باشد.
روش دیگر این است که با رفتن به حالت Airplan Mode و تغییر آی‌پی اینترنتی، وارد گوگل پلی شوید. این موضوع آن‌قدرها هم کار سختی نیست!
البته در نظر داشته باشید که این شیوه‌ها برای دانلود از روی گوشی شما هستند. روش‌های مختلف دیگری برای دانلود از گوگل پلی روی نسخه وب آن نیز وجود دارد.
آیا هنگام خرید یک گوشی اندرویدی باید پول اضافه‌تری بابت فعال‌سازی دستگاهم به فروشنده بدهم؟
ابدا! برخی فروشنده‌های ایرانی بازار موبایل اصولا شیوه‌های خاصی را برای درآمد افزون بر فروش گوشی در سر دارند. لازم نیست هزینه اضافه‌ای را بابت فعال‌سازی و یا اصطلاحاتی از این دست به کسی بدهید. گوشی را که خریدید، با خیال راحت به خانه بروید و از امکانات آن استفاده کنید.
اصطلاح Root به چه معنی است؟ آیا حتما باید گوشی خود را Root کنم؟
به‌طور ساده، اصطلاح Root که برای گوشی‌های اندرویدی به کار می‌ورد،  باعث می‌شود به هسته سیستم‌عامل دسترسی داشته باشید و برخی برنامه‌های خاص را که نیاز به دسترسی‌های اضافه‌تری دارند (مانند برنامه‌های تغییر کد سیم‌کارت گوشی برای ورود به فروشگاه گوگل پلی) را روی دستگاه خود نصب کنید.
اگر یک کاربر در سطح معمول هستید، نیازی به روت کردن گوشی خود ندارید. این موضوع فقط یک گزینه اضافه است که در اختیار خواهید داشت. اندروید برخلاف سیستم‌های عاملی مانند iOS، پلتفرم بازی است که اجازه تغییرات گسترده‌ای را به شما می‌دهد.
بهترین گوشی‌های اندرویدی مربوط به کدام شرکت است؟
هر شرکتی، دستگاه خود را همراه با مشخصات ویژه‌ای تولید می‌کند. در ایران، برندهای سونی، سامسونگ و HTCبه‌عنوان معروف‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شوند. در واقع انتخاب یک گوشی، به سلیقه، بودجه و نیاز شما از امکاناتی که مد نظرتان است بستگی دارد.
اما به‌صورت کلی، دستگاه‌هایی که با برند نکسوس تولید می‌شوند، به‌عنوان دستگاه‌های اصلی گوگل با پلتفرم اندروید روانه بازار می‌گردند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، پشتبانی نرم‌افزاری مستقیم گوگل از آن‌ها است.
آیا تعداد برنامه‌های اندروید کم است؟
نه! در حال حاضر بیش از ۵۰۰.۰۰۰ برنامه در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که اگر نیمی از آن‌ها را هم به‌عنوان برنامه‌های کم کیفیت در نظر بگیریم، باز هم تعداد زیادی اپلیکیشن ایده‌آل وجود دارد که بتوانید از آن‌ها استفاده نمایید.
نسخه‌های اندروید باهم چه فرقی دارند؟
شاید بهترین پاسخ برای این سوال، مطالعه این صفحه از ویکی‌پدیای فارسی باشد. گوگل در هر بروز رسانی، ویژگی‌های مختلفی را به سیستم‌عامل اندروید اضافه نموده است و در حال حاضر، آخرین نسخه عرضه شده آن، یعنی نسخه ۴.۱.۱ دارای بهبودهای فراوانی از نظر عملکرد و امکانات است. درباره اندروید ۴.۱ می‌توانید توضیحاتی را در این گزارش وبلاگینامطالعه کنید.
آیا اندروید امنیت پایینی دارد؟
هر سیستم‌عاملی، در صورتی که خودتان در استفاده از امکانات و ویژگی‌های آن سهل‌انگاری کنید، ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. بر اساس برخی مطالعات انجام شده روی نسخه Jelly Bean اندروید، این سیستم‌عامل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
از طرفی، با توجه به اپلیکیشن‌هایی که روی دستگاه خود نصب می‌کنید و عدم نصب برنامه‌های غیر معروف و یا مشکوک می‌توانید تا جای ممکن امنیت موبایل خود را بالاتر ببرید. به هر حال، نصب آنتی‌ویروس‌ها هم گزینه دیگری است که تا میزان زیادی می‌تواند خیال‌تان را از این بابت راحت کند.
من امروز یک گوشی اندرویدی خریدم. حالا چه کار کنم؟
به شما تبریک می‌گوییم! اگر دنبال برنامه‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت، شیوه استفاده از گوگل پلی را یاد بگیرید. اگر حوصله این کار را ندارید، بازار را نصب کنید و از هزاران برنامه‌ای که امکان استفاده از آن‌ها روی دستگاه خود را دارید لذت ببرید.
همچنین برای بروز رسانی نسخه سیستم‌عامل دستگاه خود، بسته به شرکت سازنده آن، باید منتظر عرضه بروز رسانی باشید. سایت‌های فناوری مختلفی هنگام عرضه بروز رسانی‌های جدید گوشی‌ها، آن‌ها را به‌اطلاع کاربران‌شان می‌رسانند. با رفتن به بخش تنظیمات گوشی، از قسمت About Phone و انتخاب گزینه Software Update نیز می‌توانید وجود بروز رسانی برای دستگاه‌تان را بررسی نمایید.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:49 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

انجمن ما

 http://a8inha.loxblog.com/forum/


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:43 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

دانلود بازی سرگرم‌کننده‌ی Nun Attack برای آیفون و آیپد

 به جنگ نور در برابر تاریکی خوش آمدید!در این پست شما شاهد یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده هستید که در آن باید با کنترل گروهی ۴ نفره از زنان مسلح،جهان را از وجود موجودات شیطان‌صفت پاک کنید.از ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی زیبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-۴ شخصیت متفاوت و جذاب که هر یک خصوصیات مختص به خود را دارند
-۴۰ مرحله‌ی مختلف و درگیر کننده
-بیش از ۸۰ اسلحه‌ی گوناگون با کاربردهای جالب و متفاوت
-و…
توجه:این بازی با آیفون ۳GS،آیپاد تاچ نسل ۳ و آیپد ۱ سازگاری ندارد.
 
  • لینک آیتونز
  • شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱
  • ورژن : 1.0.0
  • نویسنده مطلب : 
  • قیمت : $0.99
  • تعداد بازدید : 255
  • سایز: 99.1 مگابایت
  • شرکت سازنده : Frima
  • مورد نیاز : سازگار با آیفون 4/4s/5،آیپاد تاچ 4،آیپد 2/3 و نیاز به iOS
  • 4.3 یا بالاتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:39 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

تولدت مبارک بیل گیتس

 

تولد یکی از برندگان آینده نوبل صلح، بیل گیتس را تبریک می گوییم. او اکنون ۵۶ ساله می شود. از میان بسیاری از دستاوردهای وی به گمانم باید به این مورد اشاره کنیم که وی ظهور استیو جابزی را که در خاطر داریم، شدنی کرد. 

زیرا بدون بیل، احتمالا استیو باید پس از برگشتش از تبعید، به تماشای سقوط و فروپاشی اپل می نشست. نه آیپادی، نه آیتونزی، نه آیفونی، نه آیپادی و شاید نه مکینتاشی. 

پس از مرگ استیو، برخی سعی کردند از موقعیت استفاده کرده و به مقایسه جابز و گیتس بپردازند، و معمولا تمامی مزایا را از آن استیو می دانستند و هر شک و شبهه ای را به بیل نسبت می دادند. 

اما این درست نبود. 

در ادامه مطلب با نارنجی باشید تا داستان David Coursey از فوربس را در این باره بخوانید.

نمی خواهیم استیو را از همه آن خوبی ها به دور بدانیم. اما واقعا شما ترجیح می دهید کدام یک همسایه شما باشند؟ کسی که وی را بیشتر به خاطر دایره تحریف واقعیت و تند مزاجی وی را به خاطر می آوردند؟ یا کسی که میلیاردها دلار از ثروتش را خرج نابودی فلج اطفال و مالاریا کرده است؟ 

شما کسی را ترجیح می دهید که از پذیرفتن سرپرستی و وظیفه پدری فرزند اولش طفره می رفت، یا مردی که تبدیل به یکی از افراد متخصص در بیماری های گرمسیری و حاره ای شده و توانسته بسیاری از کودکان آفریقایی را نجات دهد؟ 

شما ترجیج می دهید با فردی نشست و برخواست داشته باشید که Warren Buffet (ثروتمند ترین انسان دنیا) را متقاعد کرد ثروت خود را ببخشد، یا کسی که حتی چیزی از دارایی خودش را هم صرف کارهای خیریه نکرد؟ 

بیل گیتس طی سالها بارها به ناحق مورد تهمت و ناسزا واقع شد، اما زمانه با وی مهربان بود. نوادگان ما گیتس را به خاطر خواهند داشت، نه به خاطر مایکروسافت، بلکه بابت درمان بیماری ها، کمک به فقرا و بهبود وضعیت آموزش. و به همین دلیل می توان مطمئن بود که وی و همسرش، ملیندا، نوبل صلح را برنده خواهند شد. 

و البته بسیاری از دیدگاه های غیر رقابتی، گیتس را برای آنچه که واقعا در اپل اتفاق افتاده مقصر می دانند. از جمله اینکه از نقطه نظر آنتی-تراست، اپل برای کنترل کامل بر تمام اکوسیستم، سرگرمی ها و اطلاعاتش ممکن است مقصر شمرده شود. 

اما اپل یک لایه جذاب و زیبای بیرونی دارد که مردم را خوشحال می کند و مشتریان چندان شکایتی از آن ندارند. مانند بسیاری از ما که با هم در شادی مان از اکوسیستم اپل شریکیم. 

بیل گیتس هیچگاه سعی نکرد تا تمامی پلتفرمش را در سیطره خود داشته باشد، آن هم به اندازه ای که استیو جابز خودش را دارای این حق می دانست که پادشاه اپل باشد. 

بگذارید به این داستان برگردیم که بیل اجازه داد استیوی ما در ذهن داریم، به وجود بیاید: 

بدون تزریق پول مایکروسافت، به سادگی ممکن بود که نه آیتونزی به وجود آید، نه آی پادی، نه آیفونی و نه آیپدی. و نه استیوی که ما به خاطر سپرده ایم. اگر در سال ۱۹۹۷ مایکروسافت ۱۵۰ میلیون دلار در اپل سرمایه گذاری نمی کرد، و همچنین توسعه و تولید مک آفیس در آینده را تضمین نمی نمود، اپل امروزه نمی توانست وجود داشته باشد. 

نجات اپل را از نظر منطقی می توان بدترین سرمایه گذاری تمام دوران مایکروسافت دانست، نجات شرکتب که بعدا به بدترین کابوس رقابتی مایکروسافت تبدیل شد. جابز بعدها گفت اپل زمانی به حیات برگشت که تنها ۹۰ روز تا ورشکستگی فاصله داشت. 

بیل گیتس و مایکروسافت انقلاب پی سی را مشتعل کردند و کامپیوترهای کوچک را به مهمترین بخش زندگی ما تبدیل کردند. جابز هم آنچه را که گیتس و مایکروسافت شروع کرده بودند، بهبود بخشید. البته بعد از آنکه مایکروسافت اپل را نجات داد. 

گیتس اکنون یکی از بزرگترین ساکنان زنده این کره خاکی است. شاید در کمتر از یک دهه، هنگامی فلج اطفال که دومین بیماری بشریت است، با مایه کوبی کاملا نابود و ریشه کن شود، بیل این حق را خواهد داشت رهبر گروهی باشد که آخرین ضربات را وارد می آورند. و چه روز با شکوهی خواهد بود. 

داستان مالاریا کمی سخت تر است. اما با بهبود سلامت تمامی انسان ها، این می تواند بزرگترین چالش باشد. 

در اینجا نمی خواهیم تمام فضایل و خوبی های استیو جابز را نفی کنیم، اما آنها دیری نخواهد پایید. زمان طولانی پس از آنکه آی دیوایس ها فراموش شوند، فضایل و خوبی های بیل گیتس در زمینه بشردوستی بسیار بیشتر از کارهای وی در مایکروسافت در خاطر خواهند ماند و زنده می مانند. 

تولدت مبارک بیل. برایت آرزوهای بسیار بیشتری از این داریم.
 
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:30 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

فارسی با UC mini V8.0.0.202 دانلود

 

مرورگر اینترنت UC mini یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی برای کاربران ایرانی است. UC به طور کامل از سایتهای فارسی پشتیبانی می کند و با این مرورگر شما می توانید بدون هیچ مشکلی صفحات فارسی را مرور کنید.
همچنین رابط کاربری این مرورگر از نو طراحی شده و به خوبی با اندازه های مختلف صفحه نمایش تنظیم می شود، این ویرایش در دو نسخه (یکی برای صفحه های لمسی کوچک و دیگری برای صفحه های لمسی متوسط و بزرگ) ارائه شده است.
مرورگر UC مینی نسخه کم حجم این مرورگر است و چون نیازهای سخت افزاری کمی دارد سریعتر کار می کند. همچنین رابط گرافیکی آن نیز از نو طراحی شده که تجربه بازدید روان و سریع از صفحات وب را برای شما به ارمغان می آورد. این مرورگر برای بازیهای آنلاین و تماشای فیلم آنلاین ابزاری بی همتاست.
سایر ویژگی های این مرورگر:
- کارایی بهتر: بارگذاری سریعتر صفحات و فشرده سازی ثانویه کمک می کند تا در مصرف ترافیک صرفه جویی بیشتری داشته باشید.
- اسکرول نرم: سرعت پیمایش صفحات ۲۰% بیشتر شده است.
-  ویرایش های مختلف برای صفحه های نمایش با اندازه و وضوح متفاوت: سازگاری عالی با صفحه نمایش های HVGA، WVGA، QVGA و یا کوچکتر.
- دسترسی سریع به آمار مصرف ترافیک از طریق منوی نرم افزار.
- در این نسخه (که شرکت سازنده و سایت اندرویدیها در انتشار آن به طور مستقیم همکاری نموده اند) فهرستی از سایت‌های مشهور فارسی (مانند: androidiha و…) در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:24 - دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

دانلود بازی NinJump Deluxe v1.0

این نوع بازی بسیار قدیمی است و شاید شما هم ورژن قدیمی ان یعنی نینجا جامپ را بازی کرده اید اما این بازی کاملا با ان ان متفاوت است و حجم هم بیشتر و گرافیکش بهتر شده

 

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Hawthorne Park THD v1.0

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

۱۰۱Crane Missions v1.0.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال با جرثقیل کار کرده اید ؟ آیا می خواهید تجربه جا به جا کردن بلوک های ساختمانی را با جرثقیل آن هم در اندروید تجربه کنید ؟

۱۰۱ Crane Missions نام بازی بسیار زیبایی است که با شبیه سازی کردن یک جرثقیل برای شما امکان جا به جا کردن مصالح ساختمانی را فراهم می آورد . این بازی که از یک فیزیک کاملا واقعگرایانه بهره می برد بسیار هیجان انگیز بوده و برای کنترل آن می بایست تمرکز و مهارت زیادی داشته باشید . اگر فکر می کنید توانایی انجامش را دارید ، هم اکنون این بازی را از اندرویدها دانلود نمایید .

 

hajm حجم : ۹٫۹۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Championship Karting 2012 v1.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا آماده به چالش کشیدن مهارت رانندگی خود مسابقات کارتینگ هستید ؟
Championship Karting نام بازی بسیار زیبایی است که با فراهم آوردن دو حالت مختلف تورنومنت و مسابقه ای ، آدرنالین خون شما را بالا خواهد برد !
خود را آماده سازید تا با کنترل دقیق خودرو ، اولین نفری باشید که خط پایان را رد می کنید .

گرافیک بسیار زیبا در کنار بهره گیری از موزیک ها و صدای های هیجان انگیز از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

hajm حجم : ۳۳٫۰۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Drag Racing: Bike Edition v1.0.17

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Drag Racing: Bike Editionنسخه جدید و البته موتوری از بازی معروف Drag Racing می باشد که چندی پیش ارایه شد .
در این بازی زیبا شما می بایست با استفاده از یکی از ۱۷ موتوری که با قابلیت ها و طراحی های مختلف برایتان قرار داده شده است به مسابقات هیجان انگیز رفته و تمامی رقیبان را از پیش رو بردارید . از جمله ویژگی های این بازی می توان به قابلیت انجام به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری نتایج در فیس بوک و توییتر و نیز امکان آپگرید کردن موتور ها اشاره نمود .

hajm حجم : ۱۵٫۰۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Prince of Persia Classic v1.0 + data

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما شاهزاده ایرانی هستید و می بایست در یک ماموریت شجاعانه به نجات شاهزاده خانم بروید .
داستانی قدیمی در ظاهری جدید
اگر به سری های قبلی بازی شاهزاده ایرانی علاقه مند بوده اید حتما اکنون نسخه اندروید آن که با بازسازی یک ظاهر نبرد کاملا جدید از داستانی قدیمی این بازی ساخته شده است را نیز پسند خواهید کرد . در طول ماموریت می بایست از تمامی مراحل که از سیاهچاله ها تا برج و کاخ های زیبا ادامه می یابد با سربلندی خارج شوید .

مراحل شگفت انگیز
مسیر شما پر است از تله هایی که توسط نیروهای شیطانی و نگهبانان آنان گسترانده شده اند و عبور از آنها عزمی راسخ می طلبد .
چندین حالت مختلف
حالت عادی : بازی را متوجه شوید و ترفند های مختلف برای پیدا کردن راه هایی کم خطرتر و راه هایی که کمترین زمان را از شما می گیرند آموزش ببینید .
زمان حمله :‌ شن های ساعت یکی یکی و البته به گونه ای که احساس می کند چیزی تا تمام شدن آنها نمانده است به پایین افتاده و گذر سریع زمان را به شما یادآوری می کنند . شما تنها ۶۰ دقیقه تا نجات شاهزاده فرصت دارید .
بقا :چالش بر انگیزترین حالت انجام این بازی است که می بایست از تمامی قدرت ذهن خود برای یافتن راه های نجات شاهزاده بهره بجویید .

hajm حجم : ۴۶٫۱۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۱۷۷٫۷۲ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : SD:sdcard/Android/obb

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Ring Pilot v2.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید . نقش یک خلبان شجاع را بر عهده گرفته و با هواپیمای خود از حلقه هایی که تعیین شده است عبور نمایید . هنگام عبور از حلقه ها مراقب هوای داغ بالون ها باشید . مخزن سوخت را هنگام پرواز پر کرده و سکه هایی را که در طول مسیرتان قرار دارد جمع آوری کنید . هر چه تعداد سکه های جمع آوری شده بیشتر باشد ، امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود .

hajm حجم : ۳٫۲۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

CS Metal Slug v1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

گروه ضربت ضد تروریستی آمده اند تا شهر را از لوث وجود آدمکش های مزدور پاک کنند . برای رسیدن به این نیل نه تنها به یک قهرمان نیاز است بلکه در کنار آن می بایست بر استفاده بیش از ۲۰ نوع سلاح مختلف برای کشتن تروریست ها نیاز است . آیا شما آماده اید با ورود به میدان نبرد یک فضای کاملا چالشی را تجربه کنید ؟ از جمله نکات مهم موجود در گیم پلی بازی دارا بودن حالت های انجام مختلف می باشد که امکان تجربه CS Metal Slug به شیوه های مختلف را برایتان فراهم می آورد .

hajm حجم : ۱۴٫۲۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Demolition Dash v1.1.6624.122

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به تخریب و تخریب چی بودن علاقه مندید ، اگر می خواهید ساختمان های بزرگ و کوچک را به نابودی بکشاند بازی Demolition Dash را از دست ندهید .
این بازی با گیم پلی بسیار جذاب کنترل هیولای کوچی که قادر است هر چه در طول مسیر خود نابود کند را در اختیار شما قرار داده تا به فردی نابودگر تبدیل شوید !

ویژگی ها :
- دارای دو حالت مختلف انجام بازی با تضمین فراهم آوردن ساعت ها گیم پلی
- بهره گیری از افکت های فیزیکی واقع گرایانه
- افکت های صوتی بسیار جذاب به همراه موزیک های خارق العاده
- و …

hajm حجم : ۴۳٫۸۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:21 - 8 آبان 1391برچسب:,

Mountain Moto- Racing Moto v1.0

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

سرعت ، دقت و هماهنگی کلید های موفقیت در مسابقات ماجراجویانه Mountain Moto- Racing Moto  می باشند . اگر به موتور سواری علاقه مندید کافیست موتور کراس مورد نظرتان را انتخاب کرده و با گذر کوه ها و جاده ها چالش را از نزدیک تجربه کنید . خطرات زیادی انتظار شم را می کشند . پرش های دیوانه واری که در پس آنها طلا و جواهرات قرار داشته و می بایست تمامی آنها را جمع آوری کرده تا به بهترین بازیکن جهان تبدیل شوید .

hajm حجم : ۲٫۸۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 17:59 - شنبه 6 آبان 1391برچسب:,

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 17:49 - شنبه 6 آبان 1391برچسب:,

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 17:48 - شنبه 6 آبان 1391برچسب:,

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->