دوشنبه
<-PostCategory-> // 17:15 - شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,

دوشنبه

 تاحالا بار ها از پدر مادر ها شنیده شده اگه بچه خوبی باشی برات می خریم اما الان من دبیرستانم و اگهدرسات خوب بشه تو دستته iphone 5 سه میلیونی نه باید باهاش خداحافظی کرد اره هیچ وقت نباید بهش دلبست از همون روز اول مدرسه که معلمون من رو انداخت بیرون می دونستم امسال سال من نیست شاید خرافات باشه اما من یکم به انرژی مثبت و این جور چیز ها اعتقاد دارم و واقعا هم کار می کنه 2 نمره از اون چیزی که فکر می کردم اومد روی معدلم خوشحالم با این که اونقدر ها تلاش نکردم ولی یکم هم خوب بود اگه بیشتر تلاش بهتر می شم داخل بلاگ قبلیم نوشتم برام دعا کنید اما این بار دیگه نه شاید انرژی منفی یکی از بازدید کنندگان بوده نمی دونم ولی حالا مجبورم به کلاس های مختلف باز هم زوری و به کلاس ستار باید بگم من که از موسیقی سنتی خوشم نمیاد باید برم کلاسی رو که مامان بابام دوست دارن برم اخه به من چه وقتی بزرگ شدم هیچ وقت عقده هام رو روی بچه هام پیاده نمی کنم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->