مقایسه ایپدها
<-PostCategory-> // 19:19 - چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,

مقایسه ایپدها

 

دیشب اپل یکی از هیجان انگیز ترین مراسم‌های معرفی محصول خود در چند سال اخیر را برگزار کرد. اما در مورد تبلت‌های معرفی شده باید گفت که در ابتدای سال قابل باور نبود که اپل سه آیپد جدید معرفی کند ولی هم اکنون آیپد نسل سوم (اوایل 2012؛ از رده خارج)، آیپد نسل چهارم (اواخر 2012؛ جایگزین) و آیپد مینی را داریم و جالب اینجا است که اپل فاصله بین معرفی نسل سوم و چهارم آیپد 9.7 اینچی را نیز بر هم زده، کاری که باعث ناراحتی خیلی‌ها شده و پرندگان خشمگین نیز در توییتر به پرواز در آمده‌اند. 

درباره آیپد مینی به یک نکته جالب اشاره کنیم و سپس به سراغ مقایسه آیپدهای 2012 برویم؛ می‌دانید که حاشیه‌های دو طرف نمایشگر آیپد مینی کاسته شده‌اند تا در عوض بتوان آن را به راحتی با یک دست نگه داشت. از این رو خیلی مواقع ممکن است انگشت شست شما در حالی که تبلت را گرفته‌اید و در حال مطالعه یا وبگردی هستید، روی نمایشگر قرار بگیرد. ولی نمایشگر آیپد مینی طوری با نرم‌افزار پشت آن هماهنگ شده که این لمس‌های غیر دستوری، نادیده گرفته می‌شوند. یعنی صفحه لمسی تشخیص می‌دهد که آیا شما شست خود را روی لبه کناری استراحت می‌دهید یا اینکه قصد وارد کردن دستوری را دارید. برای همین، اپل در سایت خود به این نمایشگر لقب نمایشگر هوشمند را داده. 

اما بعد از ذکر این نکته، در اینجا مشخصات سخت‌افزاری سه آیپد سال 2012 را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم: 

دو مورد در جدول بالا جا افتاده‌اند؛ مورد نخست اینکه آیپد مینی هم مثل دو آیپد 2012 دیگر، Siri را بر روی خود دارد. مورد دوم نیز اینکه باریک بودن فوق العاده آیپد مینی باعث شده تا سیم کارت مورد استفاده در مدل سلولار آن، از نوع نانو سیم باشد. در حالی که آیپد نسل چهارم همچنان از میکرو سیم استفاده می‌کند. 

نظر شما در باره دو محصول جدید اپل در بازار تبلت‌ها چیست؟ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->