تلفن هوشمند اندرویدی با نمایشگر جوهر الکترونیک و شارژ باتری یک هفته ای
<-PostCategory-> // 14:58 - دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,

تلفن هوشمند اندرویدی با نمایشگر جوهر الکترونیک و شارژ باتری یک هفته ای

یکی از بزرگترین مشکلات تلفن های هوشمند امروزی، عمر باتری آنها است. زیرا به دلیل کارکردهای مختلف، حتی یک نیروگاه برق ۳۳۰۰ میلی آمپری همچون موتورولا ریزر مکس هم تقریبا نمی تواند بیش از یکی دو روز کاری را دوام بیاورد. اما اکنون شرکت Onyx راه حل تازه ای را برای این مشکل پیدا کرده است. اونیکس یکی از شرکت های خبره در استفاده از صفحات نمایش جوهر الکترونیک است که پیش از این کتابخوان های الکترونیک Bebook را عرضه کرده بود. 

حالا این شرکت توجه خود را معطوف به بازار اسمارت فون ها کرده و در حال کار بر روی یک مدل اندرویدی است. گفته می شود که باتری این دستگاه هوشمند با یک بار شارژ حداقل یک هفته شما را همراهی می کند. و این داستان گزینه ای جذاب برای افراد شاکی از نیاز روزانه تلفن های هوشمند به شارژ است. 

از آنجایی که در این اسمارت فون از تکنولوژی جوهر الکترونیک استفاده شده است، شما همه چیز را به صورت سیاه و سفید می بینید. اما این مزیت را هم نباید از یاد برد که صفحه های E Ink در نور مستقیم آفتاب هم به راحتی و کامل خوانده می شوند. البته سرعت بازسازی صفحه نسبتا کم چنین ابزاری ممکن است در باز شدن برنامه ها کمی شما را آزار دهد. ولی به هر حال شما گجتی جذاب از ادغام e-reader و تلفن همراه هوشمند خواهید داشت. 

در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول هنوز اطلاعات چندانی منتشر نشده و تنها می دانیم که صفحه نمایش از نوع لمسی خازنی است و از یک پردازنده ARM Cortex-A5 بهره می برد. در اینجا شما با یک اسمارت فون فوق سبک سرو کار خواهید داشت که کمی بیش از ۱۰۰ گرم وزن دارد. تا کنون از این اسمارت فون تنها یک دستگاه به عنوان مدل اولیه تولید شده و حتی هنوز نامی هم برای آن انتخاب نشده. ولی می دانیم که سال آینده باید منتظر ورود اسمارت فون جوهرالکترونیکی به بازار باشیم. 

نظر شما درباره چنین محصولی چیست؟ آیا خوانایی در نور خورشید، باتری یک هفته ای و امکان استفاده بالقوه به عنوان کتابخوان الکترونیک می تواند به اندازه کافی جذاب باشد؟ یا اینکه فقدان امکانات فراوان، همچون رنگ ها و ویدیو در این گجت، آن را بدل به محصولی شکست خورده خواهد کرد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->