آشنایی با سرفیس Pro و سرفیس RT: جدول مشخصات کامل سخت افزاری و نرم افزاری
<-PostCategory-> // 16:32 - پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,

آشنایی با سرفیس Pro و سرفیس RT: جدول مشخصات کامل سخت افزاری و نرم افزاری

 

ا اینکه مدت‌ها از معرفی دو نسخه سرفیس (Pro و RT) می‌گذرد هنوز بعضی از علاقمندان به محصول جدید و انقلابی مایکروسافت تفاوت‌های میان این دو را به خوبی نمی‌دانند و از این رو قادر به قضاوت صحیح نیستند. این موضوع البته فراگیر است و مایکروسافت را هم بر آن داشته تا برای کارمندان فروشگاه‌های خود جلسات توجیهی بگذارد و نحوه توضیح دادن تفاوت‌ها برای مشتریان را به آنها آموزش دهد. 

پیش فروش سرفیس RT از دو روز قبل آغاز شد که نسخه 32 گیگابایتی آن بدون تاچ کاور 499 دلار برچسب خورده. شاید از خودتان می‌پرسید که چرا سرفیس RT دارای نسخه 16 گیگابایتی نیست. اخیراً یکی از متخصصین مایکروسافت به این سؤال پاسخ داده؛ زیرا ویندوز RT و برنامه‌های پیش فرض نصب شده بر روی آن، در حدود 12 گیگابایت (!) از فضای حافظه را اشغال می‌کنند. (فقط برای مقایسه: سیستم عامل آیپد در حدود 1 گیگابایت جا می‌گیرد). 

اما سرفیس Pro هنوز به پیش فروش گذاشته نشده و قیمتش مشخص نیست. البته مایکروسافت می‌گوید «به زودی» قیمت این محصول نیز که با قلم لمسی عرضه می‌شود، اعلام خواهد شد. 

در ادامه مطلب، جدول کامل مقایسه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دو محصول را برای شما قرار داده‌ایم. با نارنجی همراه باشید.


جدول مشخصات کامل دو نسخه سرفیس برگرفته از سایت مایکروسافت  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->