محکومیت نارنجی
<-PostCategory-> // 15:11 - یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,

محکومیت نارنجی

 سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی اس 3 خود را معرفی کرده است اما دنیای تکنولوژی از حرکت باز نمی‌ایستد و همانطور که شاهد بودیم در همین فرصت کمی که از معرفی گلکسی اس 3 گذشت شاهد حضور تکنولوژی‌های جدیدی بسیار زیادی بودیم بنابریان شاید زیاد بی دلیل هم نباشد ککه سامسونگ برای باقی ماندن در این گوشی رقابت بخواهد زودتر از موعد گلکسی اس 4 خود را معرفی کند.

 

به گزارش جی اس ام شایعات هر روز در مورد این گوشی نسل چهارم کهکشانی‌ها داغتر می‌شود، ما برای شما تمام این شایعات را در اینجا جمع کردیم که به احتمال خیلی قوی احتمال تبدیل شدن این شایعات به واقعیت وجود دارد:

 

1 – گوشی بعدی گلکسی به صفحه نمایش 1080p با کیفیت فول اچ دی مجهز خواهد بود که با توجه به معرفی گوشی‌های فول اچ دی که در این ماه اخیر شاهد آن‌ها بودیم این امر بسیار محتمل است. اما این شیشه نشکن نخواهد بود.

 

2 – صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی خواهد بود، بر طبق روالی که سامسونگ داشته است و هر نسل از گوشی‌های گلکسی آن صفحه نمایش بزرگتر از نسل قبل داشته‌اند این انر نیز بسیار محتمل است.

 

3 – دوربین گوشی 13 مگاپیکسل خواهد بود، با توجه به اینکه در دو نسل از گوشی‌های گلکسی اس یعنی گلکسی اس 3 و گلکسی اس 2 سامسونگ از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است بعید به نظر می‌آید که در این نسل نیز دوربین 8 مگاپیکسلی به کار برده شود.

 

4 – پردازشگر این گوشی باید یک پردازنده 4 هسته‌ای Cortex A15 خواهد بود که تنها 28 نانومتر خواهد بود و سرعتی برابر 2 گیگاهرتز را به همراه خواهد داشت.

 

5 – و در آخر اینکه به نظر می‌آید این کهکشانی نسل چهارم سامسونگ در آپریل 2013 ( فروردین 91) به بازارها عرضه شود.

 

نظر شما چیست، کدامیک از این احتمالات به واقعیت نزدیک‌تر هستند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->