باز هم تغیرات
<-PostCategory-> // 18:5 - پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,

باز هم تغیرات

نسل چهارم ایپد معرفی شد این ایپد دارای تنها یک فرق است و ان هم این است که این ایپد 2 برابر سریع تر شده و اپل باز هم اسم ان را ipad نامیده

 چهارمین نسل از آیپد، علاوه بر صفحه نمایش تحسین برانگیز Reitina با اندازه ۹.۷ اینچ و دوربین ۵ مگاپیکسلی iSight، از پردازنده A6X بهره می‌برد که کارآیی پردازنده را در انجام پردازش به نسبت مدل قبلی دو برابر می‌نماید. البته این افزایش قدرت پردازنده نه تنها عمر باتری را کاهش نداده است، بلکه در این دستگاه با یک باتری با عمر ۱۰ ساعت روبرو هستیم. علاوه بر این موارد، پشتیبانی از پوشش شبکه‌های مخابراتی LTE در این تبلت‌ها نقطه قوت دیگری برای کاربران آمریکایی و اروپایی محسوب می‌گردد.

در طراحی آیپد چهارم همچنان تغییر ویژه‌ای دیده نمی‌شود و امید به تغییر طراحی در این تبلت‌ها چندان مورد قبول مهندسین و طراحان اپل نیست. در آیپد چهارم نیز، همانطور که اتصال قدیمی آیفون‌ جای خود را به Lightning Connector داده است،با پورت‌های متصل کننده جدید به کار رفته در آیفون ۵ روبرو هستیم که این موضوع سبب اجبار کاربران به استفاده از لوازم جانبی جدید و سازگار با این پورت می‌شود. 

مدل Wi-Fi آیپد ۴ از قیمت ۴۹۹ دلار و مدل Wi-Fi و 4G LTE نیز از قیمت ۶۲۹ دلار از سه روز آینده پیش فروش خواهد شد و تا دوم نوامبر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->