سامسونگ در حال کار بر روی صفحه full hd است
<-PostCategory-> // 18:2 - پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,

سامسونگ در حال کار بر روی صفحه full hd است

چند روز پیش htc از گوشی با صفحه ی full hd رو نمایی کرد

و حالا

اولین اسمارت فون ها با صفحه نمایش 1080p واقعی هستند و نمیتوان از آنها به سادگی گذشت،چه شما به آنها به عنوان یک چیز عالی نگان کنید،چه به دید چیزی بیش از حد.بیشتر نسل بعدی پرچمدارهای اندرویدی احتمالا با صفحه نمایش Full HD خواهند آمد.

MK News میگوید که سامسونگ درحال کار بر روی یک صفحه نمایش Full HD است،صفحه نمایشی که از تکنولوژِی SuperAMOLED همین شرکت استفاده میکند.هنوز برای اینکه بگوییم آنها از چه نوع صفحه نمایشی استفاده میکنند(مانند Pentile در Galaxy S3 یا full RGB در Note 2) زود است.

سایز صفحه نمایش مشخص نیست،اما از آنجایی که 
PPI این صفحه نمایش بیشتر از 400 خواهد بود،این صفحه نمایش 5 اینچ یا بزرگتر خواهد بود.همین منبع میگوید که سامسونگ میخواهد از این صفحه نمایش در یکی از گوشیهایش استفاده کند.

پصحبت از صفحه نمایش های 5 اینچی Full HD شد،HTC J Butterfly با صفحه نمایش 5 اینچی Super LCD3 Full HD با PPI 440،به طور رسمی معرفی شده است و Oppo Find 5 هم قول داده که یک صفحه نمایش 5 اینچی Full HD داشته باشد.


به نظر میرسد که این گونه صفحه نمایش ها محبوب شده اند،از انجایی که LG و Sharp هم درحال ساخت صفحه نمایش های 5 اینچی 1080p هستند، 
Sony C660X 'Yuga' هم ممکن است یک صفحه نمایش 5 اینچی Full HD داشته باشد،صفحه نمایشی که توسط Japan Display(ترکیبی از شرکت های Sony, Hitachi و Toshiba) ساخته خواهد شد.

پس،سامسونگ و LG اعلام کرده اند که یک اسمارت فون با صفحه نمایش 1080p برای نیمه ی اول سال آینده عرضه خواهند کرد و
Pantech (یک شرکت کره ای دیگر)هم به آن ها خواهد پیوست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->