<-PostCategory-> // 16:50 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

یک میلیارد نفر از ساکنان زمین کاربر تلفن هوشمند هستند

 

 

طبق گزارشی که امروز توسط موسسه تحقیقات و مشاوره Strategy Analytics منتشر شد، تعداد کاربران تلفن های همراه هوشمند دنیا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ از مرز یک میلیارد نفر گذشته است. یعنی اینکه هم اکنون یک هفتم مردم دنیا از ابزارهای این چنینی بهره می برند. 

اولین اسمارت فون دنیا Nokia Communicator بود که در سال ۱۹۹۶ عرضه شد. اما رشد انفجاری تلفن های هوشمند از سال ۲۰۰۷ و با عرضه آیفون اپل آغاز شد. اسکات بیچنو تحلیلگر ارشد Strategy Analytics می گوید: «آیفون یک انقلاب در طراحی اسمارت فون بود و رشد این صنعت را به شکل چشم گیری تسریع کرد. در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ تعداد اسمارت فون های دنیا ۷۰۸ میلیون نفر برآورد می شد. و پس از یک سال افزایش صعودی تقاضا، اکنون 1.038 میلیارد کاربر اسمارت فون در کره زمین وجود دارد.» 

این موسسه پیش بینی می کند با روند موجود، در کمتر از سه سال تعداد اسمارت فون ها دو برابر شده و به دو میلیارد دستگاه برسد. البته مدیر اجرایی این شرکت، نیل ماوستون می گوید:«هنوز ضریب نفوذ اسمارت فون ها نسیتا پایین است و بخش بزرگی از مردم جهان اسمارت فون ندارند. این حوزه هنوز جای رشد بسیار زیادی دارد. به خصوص در بازارهای رو به رشد همچون چین، هند و آفریقا می توان شاهد تغییرات بزرگی بود.» 

آیا شما هم جزو این گروه یک میلیاردی هستید؟ اسمارت فون شما چیست؟

منبع نارنجی

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:45 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

دانلود Fake Call & SMS - نرم افزار موبایل تماس و پیامک جعلی

منبع پی سی دانلود

 
آیا تا به حال شده در موقعیتی قرار داشته باشید که اصلا تحمل آن را نداشته اید؟! و یک تماس یا یک پیامک جعلی می تواند شما را از آن موقعیت نجات دهد! نرم افزار Fake Call & SMS برای خود شما یک تماس یا پیامک جعلی ارسال می کند و شما می توانید به این بهانه محل را ترک کنید. این برنامه قابلیت تنظیم شدن نام تماس گیرنده،عکس آن، زمان تماس، تعداد تماس و... را دارد.
 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 16:37 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

مواظب باشید

سایت پرشین هیت کلابرداری است


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 12:59 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

گلکسی اس 3 پرفروش ترین گوشی t-mobile در تاریخ این شرکت

 سامسونگ اخیرا اعلام کرده که 20 میلیون دستگاه گلکسی اس 3 تنها در 100 روز فروخته است. اما شرکت مخابراتی T-Mobile آمریکا چندی پیش اعلام کرد که این گوشی پرفروش ترین گوشی این شرکت از بدو تاسیس شرکت بوده.این شرکت آمار دقیقی از فروش خود اعلام نکرده اما با توجه به اینکه T-Mobile بزرگترین شرکت مخابراتی در آمریکا است،می توان حدس زد که آمار بسیار بالایی میباشد.
گلکسی اس 3 فقط مختص این اپراتور نیست و همه ی اپراتور های آمریکایی این گوشی رو ارائه میدهند.
لازم به یادآوری هستش که مدل آمریکایی این گوشی با مدل جهانی کمی تفاوت دارد.این مدل از cpu دو هسته ای با فرکانس 1.5GHZ با چیپست snapdragon s4، رم 2GB و قابلیت LTE بهره میبرد.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 12:58 - چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:,

  خوشحالم !
             آنقدر كه نمی‌دانم
   كدام يک از دردهايم را فراموش كرده‌ام ...!

"حافظ ایمانی"


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 43 صفحه بعد