<-PostCategory-> // 11:24 - یک شنبه 10 دی 1391برچسب:بارون ,

روزی که باران امد 2

 ادامه داستان دختر ها پیاده شدن و 500 تومن به راننده دادند. راننده لحنش رو تند کرد و گفت داره بارون میادها دختر ها 2000 تومن دیگه به راننده دادند شاید دختره فکر می کرد بهش یه 1000 تومنی پس بده اما کجاست این انصاف  اون هم برای 400تا حداقل 500 متر دوستم به من گفت اگه پول داشتم حتما پول این زیبارویان رو حساب می کردم پسری در همین هنگام به ماشین نزدیک شد و با لهجه ای عجیب اون از نظر من گفت مستقیم می ری راننده سری تکان داد و پسر سوار شد راننده به پسر گفت کجا میری پسر گفت مدرسه راننده در جا گفت چرا میری مدرسه برو پارک با دوست دخترت حال کن کاری نکنی ایدز بگیری فقط درباره ی مهریه صحبت کن پسر با تندی گفت این چه حرفیه یه لحظه هم جا ساکت شد با خودم فکر می کردم که اگه راننده این حرف ها رو به من می زد من با کمال میل می گفتم اره در این شکی ندارم سکوت با صدای پسر شکسته شد همین جا پسر پیاده شد پولش رو داد رفت انگار راننده دیگه نمی خواست صحبتی بکنه شاید شرمنده بود یا این که از اون پسر خوشش نیامده بود و بدون هیچ غرغری پول پسر رو گرفت در بست راننده هم پاش رو گذاشت روی گاز گفتم سمت راست سر خیابون پیاده شدم 3هزار تومن دادم و رفتم 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 11:30 - پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:باران,دختر,بندرعباس,اندروید,رمان,vlhk,داستان,nhsjhk,

روزی که باران امد

 خواهش می کنم این داستان رو کپی نکید 

یه روز معمولی مثل همیشه شروع شد اذر ماه بود به مدرسه رفتم و... ایام شهادت امام حسین بود و مدرسه ی ما هم برنامه ای داشت زنگ اخر بود که به ما گفتند بیاید و در نماز خانه بشنید یکی از بچه ها دعای زیارت عاشورا را می خواند ابر ها غریدند و باران امد پسرک دعای زیارت عاشورا را تا نیمه خواهند و بعد معلم پرورشی مدرسه ی ما  اقای مهدوی تا امد بخواند برق رفت در هوای بارانی ان روزی جایی برای خورشید در اسمان نبود و فضا یک دفعه تاریک شد و به ما گفتند می توانید برید خونه و در پایان این داستان در شهر بندعباس رخ داده

داستان از این جا شروع میشه.

روزی که باران امد روزی که برق هم از صدای مهدوی خوشش نیامد رفتم ماشین بگیرم برم خانه که دوستم میرطبا روی شانه ام زد و گفت من رو هم با خودت ببر از وقتی که باران امده بود شخصیت میرطبا تغییر کرده بود بالاخره ماشینی وایستاد شیشه اش رو پایین کشید گفتم هفصد واحدی سوار شدیم هنوز 100 متری که نرفته بودیم راننده گفت نفر 3 هزار تومن می گیرم و کلی بهانه اورد که چون داره بارون میاد نمی صرفه امکان تصادف زیاده به ماشین جلویی که با احطیاط رانندگی می کرد کلی فحش داد از پدر شگ شروع کرد و ... از کنار بیمارستان شهید محمدی که گذشتیم به چند تا دختر دیدیم که داشتند بدون چتر و کاپشنی زیر بارون می رفتند راننده گفت گناه دارند سوارشون کنیم راننده ترمز کرد و به دختر ها گفت کجا دخترا گفتن مستقیم بعد از پل عابر پیاده راننده رویش را به میرطبا کرد و گفت بیا جلو بشین میرطبا اومد و کنار من نشست دخترا سوار شدن راننده پاش رو گذاشت روی گاز و حرکت کردیم به دوستم اروم  گفتم دوست داشتی الان کنار دخترا می شستی لبخدی به نشانه رضایت زد  راننده کنار پل عابر پیاده ایستاد 

این داستان ادامه دارد


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 11:21 - پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:,

apple

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:51 - دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

آموزش بروزرسانی گلکسی S3 و S2 به اندروید 4.1.2

 هر دو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S3 و گلکسی S2 توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است و در ایران نیز افراد زیادی از این گوشی هوشمند سامسونگ استفاده می‌کنند. اما 2 ماه پیش خبر خوشحال کننده انتشار اندروید 4.1.2 برای این دو گوشی به صورت رسمی انتشار یافت که در چند روز آینده نیز به صورت عمومی قابل دریافت و استفاده خواهد بود. اما هم اکنون نیز نسخه به بیرون درز کرده این نسخه از سیستم عامل اندروید قابل دانلود و نصب است که در این آموزش از سایت تورتک نحوه نصب بر روی هر دو گوشی را به صورت مرحله به مرحله بررسی می‌کنیم. البته کاربران گوشی گلکسی S3 نیز در سال آینده شاهد انتشار نسخه 4.2 سیستم عامل اندروید برای گوشی خود خواهند بود.

نسخه معرفی شده در این آموزش تنها بر روی دستگاه Samsung I9100 Galaxy S II و Samsung I9300 Galaxy S III قابل استفاده است و در صورت استفاده برای دیگر مدل مشابه به احتمال زیاد باعث از کار افتادن دستگاه شما به صورت نرم افزاری می شود پس قبل از نصب به مدل دستگاه خود برای دانلود فایل مربوطه توجه کنید.

بررسی امکانات اضافه شده برای سامسونگ گلکسی

با نصب نسخه جدید از اندروید بر روی گوشی سامسونگ Galaxy S2 و یا S3 خود قطعاً شاهد بهبود کارکرد و سرعت دستگاه خود در هنگام انجام کارهای روزانه همانند برقراری تماس، مرور گالری، اجرای App مختلف و … خواهید بود اما نسخه 4.1.2 از اندروید Jelly Bean برای دستگاه شما امکات جدیدی را به همراه دارد که در لیست زیر آن ها را بررسی می‌کنیم.

امکانات اضافه شده Galaxy S2

  • روان شدن محیط اندروید و پایداری بالاتر در هنگام اجاری App مختلف
  • استفاده از TouchWiz نسخه جدید که در Galaxy SIII و Note 2 شاهد آن بوده ایم به همراه افزایش امکانات محیط داخلی اندروید همانند Home Screen، منوها و …
  • امکان استفاده از سرویس آنلاین ذخیره سازی داده های Samsung Cloud
  • اضافه شده امکانات Direct Call، Smart Stay و Pop-up Play که گالکسی شما را خیلی شبیه به نسخه جدیدتر خود یعنی Galaxy S3 می‌کند
  • اضافه شدن ابزارک (Widgets) جدید و کاربردی
  • نوار باخبر سازی (Notifications bar) جدید اندروید در این نسخه قابل استفاده است
  • امکان استفاده از قابلیت Google Now برای ارتباط صوتی با گوشی موبایل خود و جستجو هوشمند توسط موتور جستجوگر گوگل

امکانات اضافه شده Galaxy S3

  • همانند نسخه جدید اندروید برای Note II امکان استفاده کامل از قابلیت Multi Windows Multitasking محیا شده است
  • امکان سفارشی سازی نوار باخبر سازی (Notification Panel) گوشی خود که هم اکنون به یک پنل مدیریتی کامل تبدیل شده است
  • اضافه شده امکان Smart Rotation که در هنگام استفاده از دستگاه در حالت خوابیده و یا دیگر حالت ها شما را از چرخش خودکار صفحه نمایش که به صورت اشتباه انجام می‌شوند رها می‌کند.
  • امکان استفاده از Continues Input در هنگام استفاده از صفحه کلید این نسخه همانند Android 4.2 که البته قبل از این نیز در گوشی سونی استفاده می شد
  • امکان استفاده از نسخه جدید برنامه گالری (Gallery App) برای مرور تصاویر و ویدئوهای موجود در دستگاه شما
  • اضافه شده Paper Artist App همانند Note II
  • امکان Page Buddy که با استفاده از آن می‌توانید در هنگام اتصال ابزار جانبی مانند هدفون و یا دیگر رویداد معمول دستگاه خود را به حالت خاصی هدایت کنید نیز در این نسخه از اندروید Jelly Bean اضافه شده است.

البته همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد موارد ذکر شده تنها قسمتی از امکانات و قابلیت این نسخه جدید اندروید برای دستگاه سامسونگ گلکسی هستند و با نصب این نسخه بر روی گوشی موبایل خود حتماً با قابلیت های جالب دیگری نیز برخورد خواهید کرد.

آموزش نصب Android 4.1.2 Jelly Bean بر روی گالکسی S2

برای نصب اندروید 4.1.2 بر روی گوشی گلکسی S2 خود مراحل زیر را یک به یک دنبایل کنید تا تنها در چند دقیقه گوشی شما به نسخه جدید ارتقاء داده شود. البته زمان مورد نیاز برای دانلود فایل نصاب و ROM مورد نظر با توجه به سرعت اینترنت شما متغییر است.

  1. مطمئن شوید دستگاه شما حداقل 50 درصد شارژ باطری دارد تا بتواند تا پایان مراحل بروزرسانی بدون مشکل روشن بماند. توجه داشته باشید به دلیل انجام عملیات سنگین مصرف باطری در این مراحل چند برابر حالت معمول است.
  2. از تمامی شماره تماس، پیامک و … یک نسخه پشتیبان در سیم کارت خود تهیه کنید. اطلاعات ذخیره شده در رم دستگاه شما حذف نمی‌شوند اما تمامی اطلاعات ذخیره شده در حافظه دستگاه شما در هنگام این بروزرسانی پاک می‌شوند.
  3. از طریق لینک I9100XXLSJ_I9100OXXLS1_OXX.zip فایل مورد نیاز برای بروزرسانی گوشی گلکسی S2 خود را دانلود کرده و پس از اتمام دانلود این فایل را از حالت فشرده خارج کنید. توجه داشته باشید همه فایل ها باید در یک فولدر نگهداری شوند.
  4. برنامه Odin 3.04 که در فایل دانلود شده در مرحله قبلی موجود است را اجرا کنید و دوباره توجه کنید که این برنامه باید دقیقاً در همان فولدری باشد که دیگر فایل های دانلود شده قرار دارند.
  5. از طریق لینک Samsung USB Drivers for Windows درایور مخصوص دستگاه سامسونگ برای اتصال از طریق درگاه USB را دانلود کرده و در سیستم خود نصب کنید. البته در صورتی که قبلاً این کار را انجام داده اید می‌توانید از این مرحله بگذرید.
  6. گوشی خود را خاموش کنید و سپس هر سه دکمه کم کردن صدا + Home + Power را نگه دارید تا دستگاه شما در حالت Download Mode روشن شود.
  7. در این مرحله از شما خواسته می شود که با زدن دکمه زیاد کردن صدا دستگاه را برای نصب ROM آماده سازید.
  8. دستگاه خود را با کابل USB به سیستم خود وصل کنید و منتظر بمانید تا در برنامه Odin که در مرحله 4 آن را اجرا کردیم چراغ زرد رنگ به نشانه شناسایی دستگاه روشن شود. در صورت شناخته نشدن دستگاه تنها کافی است از برنامه Odin یک بار خارج شوید و دوباره این برنامه را اجرا کنید.
  9. تیک گزینه‌های Re-Partition، Flash Lock، Phone EFS Clear و Phone Bootloader Update را در Odin برداشته و سپس گزینه های Auto Reboot و F. Reset Time  را تیک دار کنید.
  10. با کلیک بر روی گزینه PDA فایل I9300XXELK4_I9300OJKELK5_HOME.tar.md5 را انتخاب کنید.
  11. بر روی دکمه Start کلیک کنید و پس از چند دقیقه کار Flash دستگاه شما به پایان می رسد.
  12. برنامه Odin را بسته و گوشی خود را از کابل USB جدا کنید. دستگاه شما دوباره راه اندازی می شود و می‌توانید از اندروید 4.1.2 Jelly Bean لذت ببرید.

مراحل نصب Android 4.1.2 بر روی گالکسی S3

اما مراحل نصب نسخه جدید انتشار یافته اندروید در گوشی Galaxy SIII نیز دقیقاً همانند مراحل نصب این نسخه بر روی Galaxy SII است با این تفاوت که این بار باید نسخه بهینه شده برای این دستگاه جدید را دانلود کنید تا از امکانات اضافه شده در این نسخه که در بالا آن ها را بررسی کردیم استفاده کنید. در زیر مراحل نصب را مرحله به مرحله مرور می‌کنیم.

  1. باطری گوشی خود را شارژ کنید تا حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و سپس شروع به انجام بروزرسانی فرمائید.
  2. از تمامی اطلاعات مورد نیاز خود که بر روی گوشی گلکسی S3 خود دارید یک نسخه پشتیبان بگیرید. البته توجه داشته باشید فایل و اطلاعات ذخیره شده در SD Card دستگاه شمابا بروزرسانی از این طریق پاک نمی‌شوند.
  3. مجموعه I9300XXELK4_I9300OJKELK5_ILO.zip که حاوی تمامی فایل مورد نیاز برای بروزرسانی گوشی گلکسی S3 است را بر روی سیستم خود دانلود کنید و سپس با استفاده از برنامه پیش فرض ویندوز و یا با دیگر برنامه های فشرده سازی فایل همانند 7Zip این فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  4. در میان فایل های دانلود شده به دنبال برنامه Odin بگردید و آن را در محیط ویندوز خود اجرا کنید.
  5. اگر قبلاً درایور USB گوشی خود را برای ویندوز نصب نکرده اید با استفاده از لینک Samsung USB Drivers for Windows آن را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید.
  6. گلکسی S3 خود را خاموش کنید و سپس هر سه دکمه کم کردن صدا + Home + Power را نگه دارید تا دستگاه شما در حالت Download Mode روشن شود.
  7. در این مرحله از شما خواسته می شود که با زدن دکمه زیاد کردن صدا دستگاه را برای نصب ROM آماده سازید.
  8. گوشی خود را از طریق کابل USB به سیستم متصل کنید. اگر درایور USB گوشی سامسونگ خود را به درستی نصب کرده باشید در برنامه Odin چراغ زرد رنگ روش خواهد شد.
  9. تیک گزینه Re-partition در صفحه اصلی برنامه Odin نباید تیک خورده باشد.
  10. از طریق بخش PDA برنامه Odin فایل I9300XXELK4_I9300OJKELK5_HOME.tar.md5 در میان فایل دانلود شده در مرحله دوم را انتخاب کنید.
  11. با کلیک بر روی دکمه Start عملیات نصب نسخه جدید اندروید بر روی گوشی شما شروع می شود و پس از چند دقیقه می‌توانید از امکانات اضافه شده در این نسخه و محیط Android 4.1.2 استفاده کنید.

توجه: نسخه های درز کرده (Leaked) که به نسخه های پیش نمایش نیز در اینترنت معروف هستند به صورت غیر رسمی انتشار می یابند و همیشه نصب و استفاده از آن ها بی مشکل نیز نخواهد بود. در صورتی که تجربه Flash کردن گوشی اندرویدی و استفاده از ROM سفارشی را ندارید پیشنهاد می‌کنیم چند روز دیگر نیز صبر کنید تا از نسخه رسمی که به وسیله گوشی موبایل شما و یک اتصال Wifi اینترنت پر سرعت قابل دانلود است استفاده کنید. توجه داشته باشید تورتک هیچگونه مسئولیتی در هنگام خرابی دستگاه شما به دلیل انجام نادرست مراحل ذکر شده در این آموزش ندارد. البته هر دو ROM معرفی شده در این آموزش توسط ما نصب و با سرعت بالایی در این دو مدل گوشی قابل استفاده هستند و حتی قسمت جانبی مانند Google Now نیز به خوبی اجرا می‌شوند.

[xda-developers member]


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

<-PostCategory-> // 14:44 - دو شنبه 4 دی 1391برچسب:,

محبوبیت آیپد های اپل در بین جوانان و کودکان

 اکثر بچه‌ها آرزو دارند که یکی از محصولات اپل مخصوصاً تبلت آیپد با صفحه نمایش بزرگ را داشته باشند تا بتوانند با آن بازی کنند و به دیگر ماجراجویی‌های خود برسند. بیشتر استفاده کنندگان از محصولات اپل اکثراً کودکان و نوجوانان هستند که در آمار های منتشر شده در این بخش قابل مشاهده و مقایسه هستند. با توجه به یک نظرسنجی اخیر از کودکان سنین 6 تا 12 سال در ایالات متحده آمریکا توسط شرکت تحقیقاتی نیلسن، نشان داد که محصولات اپل چقدر مورد توجه کودکان می‌باشد که با 48 درصد استفاده توسط کودکان همه چیز نشان از پادشاهی این محصول نسبت به دیگر رقبا در بین کودکان می‌باشد. این در حالی است که کنسول بازی Nintendo Wii U در رتبه دوم و آیپاد تاچ و آیپد مینی در رده های سوم چهارمی قرار دارند.

علاوه بر گروه سنی 6- 12 سال که مورد بررسی قرار گرفتن طبق نظر سنجی که از بچه های سنین 13 سال و بالاتر گرفته شد نشان می‌دهد iPad نیز در بالای جدول نظر سنجی می‌باشد بیست و یک درصد از افراد در گروه های مختلف به این دستگاه رای داده‌اند که رشد 3 درصدی را نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.

در این نظر سنجی دستگاه های غیر اپل – مانند محصول آمازون و سامسونگ تقریباً از محبوبیت خوبی نسبت به بقیه دستگاه‌ها برخوردارند.

در زیر آمار مربوط به این نظر سنجی‌ها را خواهید دید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 43 صفحه بعد